שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ירדי עואמי
שחקני הפועל כפר סבא. צילום: ירדי עואמי

מה נשתנה הלילה הזה? 0:3 גדול להפועל כפ"ס על קטמון

הירוקים השיגו ניצחון גדול בראשון לציון, השלישי ברציפות של אופיר וחיים ושחקניו. קווין ריינשטיין (שער גדול), בנג'מין קוקו ועומר פדידה כבשו והעלו את הקבוצה למקום השלישי בטבלה

פורסם בתאריך: 22.4.19 21:27

התנופה של הפועל כפר סבא תחת אופיר חיים הגיעה הערב (שני) לשיאה עם ניצחון גדול 0:3 על הפועל קטמון, השלישי ברציפות של הירוקים, שנמצאים חזק בתמונת העלייה לליגת העל. גם העובדה שקטמון אירחה את המשחק בראשון לציון בשל עונש רדיוס, לא מצדיקה יכולת חלשה כל כך של קבוצת האוהדים הירושלמית. לאחר תקופה ארוכה, התעוררו אוהדי כפר סבא וכ-350 מהם הגיעו למשחק.

הרגע הגדול של כפר סבא הגיע כבר בדקה ה-21. הקשר האחורי קווין ריינשטיין הניף רגל מ-35 מ' ושלח טיל אדיר לחיבורים, 0:1 ושער בכורה העונה לריינשטיין. בדקה ה-32 ניצלה כפר סבא כאשר קובי מויאל יכול היה להשוות בפנדל, אך איתמר ישראלי הדף עם רגלו. שתי דקות להפסקה הכפיל בנג'מין קוקו את היתרון, כשניצל רפיון בהגנת קטמון וכבש מתוך הרחבה, 0:2 במחצית.

הקינוח הגיע בדקה ה-67 כשפיטר אוניקאצ'י בישל לעומר פדידה, שמצדו הפך את הניצחון לתבוסה, 0:3. כפר סבא עולה למקום השלישי עם 53 נקודות, אחת בלבד מהשנייה נס ציונה ושתיים מהמוליכה נצרת עילית. ביום ראשון (19:00, לויטה) יארחו הירוקים את הפועל אשקלון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר