קייטנת הקיץ לילדים בבימת הנוער. צילום: ארסני גורביץ'
קייטנת הקיץ לילדים בבימת הנוער. צילום: ארסני גורביץ'

היכן יעבירו הילדים ובני הנוער את הקיץ הקרוב?

פורסם בתאריך: 25.4.19 12:54

הקיץ מגיע, ועמו גם היצע הפעילויות הרחב לילדים ולנוער. אך, הורים יקרים,  בניגוד לעבר חשוב שתדעו שהילדים של היום מחפשים חוויה מיוחדת. כלומר, לא עוד ישיבה סתמית מול המסך, אלא פרויקט קליל ומהנה שיוציא מהם צדדים אחרים ויפיק ערכים נוספים, או במילים אחרות- חווית הקיץ לילדים ולנוער של "בימת הנוער".

לילדים הצעירים בכיתות ג'-ה', מתקיימת קייטנת בוטיק בתיאטרון ואמנויות הבמה, שהיא כולה פאן טהור. הקייטנה נמשכת כשלושה שבועות וכוללת עד 24 משתתפים בלבד בכל קבוצה. ומה הילדים יעשו בתכל'ס? יעברו מגוון רחב של חוויות מתוך עולם התיאטרון ופשוט ייהנו! אך במידה ואתם רוצים מידע מפורט קצת יותר, כדאי לכם להתאפק בקריאה, כי בהמשך הכתבה נגיע לשם.

ומה לגבי הילדים הגדולים בני נוער בגילאי 13 עד 17? לנערים ולנערות הצעירים ומלאי הפוטנציאל, מוצע קורס קיץ בתיאטרון מקצועי, האורך כעשרה ימים רצופים ועונה לשם "סדנאות נוער לתיאטרון ואמנויות הבמה". במהלכו ילמדו בני הנוער כיצד לשפר את יכולת העמידה מול קהל, איך לשחק מול מצלמה וכיצד להיות מוכנים לקראת האודישן למגמת התיאטרון בבית הספר בפרט ולאודישנים לסדרות ולסרטים בכלל, אם ירצו בכך.

היכן יעבירו הילדים ובני הנוער את הקיץ הקרוב? (קרדיט צילום: ארסני גורביץ')

ב"בימת הנוער" תפגשו אמנים ישראליים מהשורה הראשונה ולא רק במסדרונות הסטודיו. קורס הנוער יועבר ע"י מיטב האמנים מתחום התיאטרון, אשר מגיעים ל"בימת הנוער" במיוחד על מנת להעניק לבני הנוער ארגז כלים ייחודי. באמצעותו יוכלו המשתתפים לשפר את יכולות המשחק שלהם, לחזק את הביטחון העצמי, והכל באווירה כיפית, מהנה, קלילה ומקצועית!

דיברנו על הפאן, אך מה לגבי הערך המוסף? כיאה לסטודיו מוביל למשחק לילדים ונוער, הפעילויות מדגישות את עולם התיאטרון ככלי אשר מעביר ערכים חשובים ומשמש אותנו בכל צומת בחיינו, ומתוך התפיסה הזו, נולדה הטענה ההגיונית של "בימת הנוער", לפיה לא כל אדם חייב להיות שחקן, אך כל אחד חייב ללמוד משחק.

אז מה יהיה בקייטנת התיאטרון של בימת הנוער?

התוכנית העשירה והמקצועית של קייטנת הקיץ לילדים ב"בימת הנוער" כוללת משחקי תיאטרון, אימפרוביזציה, פיתוח קול ושירה, ליצנות, מחזות זמר, תיאטרון תנועה, עבודה עם מסכות ועוד. במהלך הקייטנה, יפגשו המשתתפים עם אמנים מובילים ויגלו את הסודות הכמוסים של עולם התיאטרון. כמו כן, במסגרת חווית הקיץ הזו, יתקיים ביקור בנבכי "תיאטרון הקאמרי".

קורס הקיץ לנוער מונה כ-18 משתתפים ומתמקד במשחק, משחק מול מצלמה, עמידה מול קהל, אימפרוביזציה, תנועה בתיאטרון / מחזות זמר, פיתוח קול ועבודה קולית. וכשחווים יחד פעילות חווייתית ומגבשת שכזו, אל תתפלאו אם ילדיכם יפגשו בדרך גם כמה חברים חדשים.

חלק מהשחקנים הצעירים בהם אתם צופים בטלוויזיה, למדו בסטודיו הייחודי הזה. כך שאם ילדיכם מביטים בהם בערגה ושואלים את עצמם: "למה אני לא נמצא שם?", התשובה לכך היא פשוטה, בואו אל בימת הנוער. אך גם במידה וילדיכם אינם מעוניינים לעסוק במשחק, אלא להתנסות בחוויה קלילה וכיפית שלא ימצאו באף מקום אחר, פעילות הקיץ של "בימת הנוער" לילדים ונוער היא החוויה המושלמת בשבילם.

בימת הנוער (קרדיט צילום: ארסני גורביץ')


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר