הציור הזוכה של סהר שמש
הציור הזוכה של סהר שמש

צפו בתמונות: האמנים שהכניסו צבע לרחובות כפר סבא

תושב כפר סבא סהר שמש זכה במקום הראשון בתחרות העירונית לעיטור ארונות חשמל עם שלושה ציורים של נגני מוזיקה לאורך הדורות. והיו גם מרלין מונרו, בן גוריון וארנבת אנגורה

פורסם בתאריך: 14.5.19 16:14

תושב כפר סבא סהר שמש זכה בפרס על סך 2,000 שקלים מעיריית כפר סבא, כשקטף את המקום הראשון בתחרות ציורים על ארונות חשמל ברחבי העיר. שמש צייר על שלושה ארונות בפינת הרחובות בן גוריון והגר"א את ההתפתחות הטכנולוגית בתחום נגני המוזיקה – ממכונת התקליטים, דרך הקלטת ועד לנגן המוזיקה הדיגיטלי.

בפרס השני, על סך 1,000 שקלים, זכתה תושבת העיר טטאינה סבין, על יצירתה בפינת הרחובות ויצמן ותל חי. סבין ציירה חיות ייחודיות – אייאיי ממדגסקר וארנבת אנגורה. בפרס השלישי על סך 500 שקלים זכו סנדי שמיר על יצירתה שמציגה ינשופים ומוצגת ברחוב הגליל 40, יוליה סלו שציירה את בן גוריון ברחוב בן גוריון פינת הרצל, הילה ישעיהו שציירה את מרלין מונרו בפינת הרחובות ויצמן וכצנלסון ואיתי נבט שצייר אשליה אופטית של שתי ציפורים ברחוב ויצמן פינת ירושלים.

ציור של טטיאנה סבין

ציור של טטיאנה סבין

ציור של איתי נבט

ציור של איתי נבט

ציור של הילה ישעיהו

ציור של הילה ישעיהו

העירייה יזמה את הפרויקט, שנקרא "אמנות מחדשת רחוב", במטרה לשפר את פני העיר ולקשט אותה ביצירות מקומיות ומקוריות. 18 תושבים נענו לקול קורא שפרסמה העירייה וציירו ארונות חשמל ברחבי העיר, ובמקביל בחרה ועדת פרס מיוחדת את היצירות הטובות ביותר.

ראש העירייה רפי סער אמר לזוכים: "אני שמח ונרגש להיות פה אתכם ולראות את היצירות המקסימות שמוצגות ברחבי העיר. למעשה היצירות שלכם מוצגות כעת במוזיאון העירוני ברחובות העיר".

ציור של יוליה סלו

ציור של יוליה סלו

ציור של סנדי שמיר

ציור של סנדי שמיר

רפי סער עם הזוכים בתחרות

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר