קווין ריינשטיין ואלמוג אוחיון חוגגים עם האוהדים. צילום: עזרא לוי
קווין ריינשטיין ואלמוג אוחיון חוגגים עם האוהדים. צילום: עזרא לוי

נוסעים לעפולה כדי לעשות את זה. הטור של רועי עדן

כרגיל, הפועל כפר סבא מגיעה למחזור הסיום כשגורלה על הפרק. אני משוכנע שאלף הירוקים שייסעו לעפולה יחזרו עם הכרטיס לליגת העל. וכל הכבוד לארגוני האוהדים ששמו את המחלוקות בצד למען עתיד המועדון

פורסם בתאריך: 15.5.19 20:32

1. כמיטב המסורת, הפועל כפר סבא שוב מגיעה למחזור הנעילה כשממש, אבל ממש יש לה על מה לשחק, זאת בניגוד לרוב הקבוצות בליגה. אלה הם חייהם של אוהדי הקבוצה כבר שנים רבות: או שנאבקים עד הרגע האחרון נגד ירידת ליגה או על עליית ליגה, לא משהו שמוסיף לבריאות שלנו יותר מדי. אופיר חיים וחניכיו באו על שכרם על הפלייאוף הפנטסטי שלהם בעיתוי הכי טוב, עם ההעפלה למקום המקנה את הכרטיס לליגת העל ערב מחזור הסיום והידיעה החשובה שהכל תלוי בהם רגע לפני השריקה ל-90 הדקות האחרונות של העונה.

אני משוכנע שאין אף גורם במערכת שנוטה לחשוב שניצחון בעפולה אמור להיות משימה פשוטה, למרות המשבר שפוקד את הקבוצה מבירת העמק שלמעשה סיימה את העונה. סביר להניח שקיומו של המשחק בערב יום שני ישאיר לא מעט מאוהדי הקבוצה בבית, אך למרות המועד הבעייתי הזה אני מעריך שיותר מ-1,000 ירוקים יעשו את הדרך צפונה ואף מאמין בלב שלם שהדרך שלהם חזרה דרומה תהיה שמחה במיוחד. נכון לכתיבת שורות אלה, טרם ברור האם פיטר אוניקאצ'י יהיה כשיר, במידה ולא מדובר בחיסרון מאד משמעותי נוכח היכולת הלא משכנעת במיוחד, בלשון המעטה, שגילו מחליפיו הפוטנציאליים לאורך העונה, פאדי זידאן ואלמוג אוחיון, שדווקא במשחק האחרון יצר את המהלך שהוביל לשער הניצחון של עומרי שקל.

בין שכך ובין שכך, שחקן המפתח מול עפולה יהיה כמובן עומר פדידה, הלב והנשמה של הקבוצה. כשעומר מפוקס יש לכך השפעה חיובית על כל הקבוצה ואותו הדבר גם בכיוון ההפוך, אני מאמין בעומר בלב שלם שלמשחק הזה הוא יבוא בשיא מוכנותו והוא יוביל את כל חבריו למשחק טוב שיניב לנו את הניצחון ואת הכרטיס חזרה לליגה השישית באירופה, כך לפחות לפי אבי לוזון. אפרופו לוזון, ירידתה המפתיעה של מכבי פ”ת ללאומית ביחד עם בני סכנין היא סיבה טובה נוספת להעפיל העונה ליגה, כי יש להניח שבעונה הבאה זו תהיה משימה קשה ומסובכת בהרבה.

2. בגזרת האוהדים, לרבות ארגוני האוהדים "הלב הירוק" ו"העורק הירוק", ניכרת לאחרונה התעוררות מרשימה ומפתיעה (ואולי לא). ברוב שלבי העונה מאות רבות מאוהדי הקבוצה הדירו רגליהם מהמגרשים וחלקם, כמו גם עבדכם הנאמן, היו מלאי טענות כלפי קברניטי המועדון. טוב עושים בשבועות האחרונים מרביתם ושמים את המחלוקות והביקורות בצד, האהדה והאהבה משחר נעורינו לקבוצה והתמיכה הקריטית והמתבקשת שלנו בשחקנים במאני טיים הזה חשובה וחזקה יותר מהכל. אני נוטה להאמין שאם נעלה ליגה, סליחה, כשנעלה ליגה, רוב הבעיות שהיוו את סלע המחלוקת בין הצדדים יישארו מאחור בתקופה הקרובה, לפחות עד פתיחת עונת המלפפונים.

3. עוד לפני המשחק בעפולה, ייערכו בערב יום ראשון משחקי חצי הגמר של ליגת הבאבארגל העירונית, שמרגשים אותי לא פחות ממשחק של השדים הירוקים מול מרמורק או איכסל. בכל זאת, כשאתה עולה לדשא לשחק זה קצת יותר אדרנלין מלפצח גרעינים ביציע ולחכות עשרות דקות ארוכות לאיזה מהלך כדורגל ראוי. אני מקווה שרגע לפני חגיגות העלייה לליגת העל, אחגוג עם חבריי העפלה לגמר הבאבארגל בעונת הבכורה שלי בליגה למרות שמולנו ניצבת הקבוצה הטובה בליגה ופייבוריטית ברורה עם חומר שחקנים יוצא מהכלל. את ההשראה שלנו נקח מטוטנהאם שהצליחה להעפיל לגמר הצ’מפיונס ליג בניגוד לכל התחזיות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר