חוזרים לליגת העל. צילום: רמי שלוש
חוזרים לליגת העל. צילום: רמי שלוש

בסיומה של דרמת ענק: הפועל כפר סבא חזרה לליגת העל (וידאו)

כ-1,700 ירוקים עשו את הדרך לצפון וראו את הקבוצה כובשת שער ניצחון בהתקפה האחרונה של העונה מול הפועל עפולה עם 2:3 גדול. בסיומה של עונה הפכפכה, משפחת שום מחזירה את כפר סבא לליגה הבכירה

פורסם בתאריך: 20.5.19 21:03

קשה לומר ש-1,700 אוהדי כפר סבא נהנו ממה שראו עיניהם הערב (שני) באצטדיון בעפולה, אבל שריקת הסיום הפכה בן רגע 90 דקות פושרות ומלאות דאגה לחגיגות עלייה היסטריות וצבעוניות (תודה לאבוקה) לליגת העל, ואפילו מהמקום הראשון. הניצחון 2:3 בשנייה האחרונה מול עפולה ביטל את הניצחון של נצרת עילית ושלח את הירוקים ברגע האחרון לליגת העל. מסע בלתי אפשרי שנראה דימיוני עד לפני פחות מחודשיים הסתיים בחזרה ירוקה לליגת העל לאחר שנתיים ובחגיגות שנמשכו במשך שעה ארוכה באצטדיון.

צפו בחגיגות:

אוהדי הפועל כפר סבא חוגגים עלייה. צילום: רמי שלוש

אוהדי הפועל כפר סבא חוגגים עלייה. צילום: רמי שלוש

 חיים איצרין עם האוהדים. צילום: רמי שלוש

 חיים איצרין עם האוהדים. צילום: רמי שלוש

כובש שער העלייה. עומר פדידה. צילום: רמי שלוש

כובש שער העלייה. עומר פדידה. צילום: רמי שלוש

עפולה פתחה טוב יותר והבהירה מהרגע הראשון שאין בכוונתה לחלק מתנות ואין לה עניין לא ביריבות עם נצרת עילית ולא ביחסי החברות בין אופיר חיים ויגאל אנטבי. בדקה ה-23 היא עלתה ליתרון. דור כוכב הגביה קרן מימין ודני גרופר שלח וולה נהדר שאיתמר ישראלי הצליח רק ללטף בדרך לרשת, 0:1 עפולה.

שש דקות אחר כך הגיע השני. הפעם הגביה כוכב כדור חופשי, גיזי דורבור המשיך לרוחב וגל קעתבי סיים בבעיטה שטוחה לפינה, 0:2.

עד כמה לא מרוצה היה חיים מקבוצתו? ברמת חילוף דקה להפסקה שהשפיל את פאדי זידאן וכניסתו של אלמוג אוחיון. מרגע שנכנס היה אוחיון דומיננטי והוסיף מחץ להתקפה עם נגיחה ליד הקורה ופצצה למשקוף.

צילום: רמי שלוש

החזרה הגיעה מכיוון לא צפוי בדקה ה-53, כשבנג'מין קוקו הגביה וערן אזרד, כנראה בניסיון להחזיר לשוערו, נגח בדיוק מושלם לפינה, שער עצמי, 2:1.

ארבע דקות אחר כך נכנס פיטר אוניקצ'י למשחק במקום ששונקר ו-16 דקות לסיום השווה מול שער חשוף לאחר בישול של קוקו, 2:2. עד הדקה ה-86 הייתה כפר סבא בליגת העל כשהגיע הדיווח וההלם על שער היתרון של נצרת עילית, שהוריד את כפר סבא למקום השלישי. שער של אוניקצ'י נפסל בטענת נבדל בתוספת הזמן, אבל היה זמן להתקפה אחרונה בדקה ה-95. עומר פדידה כבש מתוך הרחבה ושלח את ספסל קבוצתו לתוך המגרש. מי היה מאמין? כפר סבא בליגת העל.

צילום רמי שלוש

צילום: רמי שלוש

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר