אדריכלית מיכל שרייבר גלבנדורף.
אדריכלית מיכל שרייבר גלבנדורף.

מונתה אדריכלית עיר לכפר סבא

מיכל שרייבר גלבנדורף תשמש גם כמנהלת מחלקת התכנון בעירייה. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת מחלקת תכנון עיר בעיריית הרצליה

פורסם בתאריך: 2.6.19 14:56

האדריכלית מיכל שרייבר גלבנדורף מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת התכנון ואדריכלית העיר כפר סבא. כך הודיעה היום העירייה. זאת, לדברי העירייה, לאחר שהתפקיד לא אויש מזה שש שנים. מטרת המינוי החדש, לדברי העירייה הוא "לעמוד באתגרים הרבים העומדים בפני העיר ותוכניות הבנייה הצפויות לצאת לדרך, כמו גם לדאוג למראה הכללי והפרטני של העיר והבנייה בה, מבחינה תכנונית".

שרייבר גלבנדורף, תושבת רמת השרון, היא בעלת תואר בוגר באדריכלות מהאקדמיה לאמנות ולעיצוב בצלאל בירושלים, ותואר שני Master of Science in Advanced Architecture Design מאוניברסיטת קולומביה בארצות הברית. היא גם בוגרת תוכנית להכשרה מחייבת למהנדסי ערים ובוגרת קורס מורשה נגישות מאוניברסיטת אריאל. בתפקידיה הקודמים הייתה אדריכלית/ מעצבת שותפה בתכנון בנייני מגורים בניו יורק, במחקר ופיתוח קמפוס קווינס קולג' בלונג איילנד, ונטלה חלק בפרויקט "(ב)לי גדר" של סטודיו עושות מקום שתוכנן ובוצע במסגרת הביאנאלה לאדריכלות הנוף העירוני בבת ים. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת מחלקת תכנון עיר באגף תכנון ומינהל הנדסה בעיריית הרצליה.

ראש העירייה רפי סער: "מדובר באחד התפקידים החשובים ביותר לרשות ולעיר. זה שש שנים שלא נעשה תכנון מסודר לעיר, נראות הבניינים הנבנים לא טופלה ולא נבדקו הצרכים של העיר מבחינה אדריכלית. אנו יוצאים כעת לדרך חדשה, של הסדרה תכנונית ואדריכלית של כפר סבא, על ידי יצירת תכנון ארוך טווח, שיעמוד בכל האתגרים הרבים העומדים לפנינו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר