טמיר אריאלי. צילום: ספי מגריזו

מתחמשת: אריאלי וג'וינר חתמו בהפועל כפר סבא

שחקני באר שבע וקרית אתא אשתקד יחזקו את הסגל של יוסי בונן. רוטנברג ימשיך

פורסם בתאריך: 21.7.17 10:22

הפועל כפר סבא הודיעה השבוע על שתי החתמות מרשימות לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית. הראשון הוא טמיר אריאלי, שמגיע אחרי שתי עונות בהפועל באר שבע. בעונתו האחרונה, שהסתיימה בעלייה לגמר הליגה הלאומית אחרי ניצחון על כפר סבא, העמיד ממוצעים של 4.8 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק. אריאלי, שבעברו היה גם קפטן נבחרת הנוער, החל את הקריירה במכבי חיפה ועלה עימה לליגת העל.

משם עבר לקריית טבעון בלאומית שם העמיד מספרי שיא של 11.6 נק' ו-6 אס' למשחק לפני שעבר במספר תחנות בליגת העל (הפועל ת"א, מכבי נתניה ומכבי חיפה). ״אני מאוד שמח על הצטרפותו של טמיר, הוא שחקן מוכשר ואיכותי ומעבר להיותו מהרכזים הטובים והמנוסים בליגה, הוא שחקן בעלת אישיות יוצאת דופן, מנהיג והשחקן המחבר את הקבוצה. החתמתו היא חלק חשוב מאוד בבניית הסגל מבחינה מקצועית אך גם בזהות ואופי הקבוצה שאנו רוצים לראות על הפרקט השנה".

עוד רכש משמעותי הוא של דאליס ג'וינר (27, 2.01). הסנטר הדומיננטי, ששיחק בשנתיים האחרונות באליצור קריית אתא, ינסה להעפיל בפעם השלישית ברציפות לפלייאוף העליון, אחרי שבעונה האחרונה נעצר בשלב רבע הגמר מול הירוקים. ג'וינר, אשר העמיד בעונה שעברה ממוצעים נהדרים של 15.7 נק' ו-9  ריב', הוא הזר הראשון שחותם בקבוצה. ״חתימתו של דאליס היא מטרה שסימנו כבר זמן רב, שחקן מוכח שמכיר את הליגה היטב, הוא שומר מצויין עם לב גדול וחבר טוב לקבוצה. אני מאוד שמח לחזור ולשתף איתו פעולה", אמר בונן על הרכש החדש. איתן רוטנברג סיכם השבוע על המשך דרכו במועדון ובכך יסגור שלוש עונות בירוק. אשתקד קלע 10.6 נק' והוריד 5.1 ריב' למשחק (שיא קריירה לעונה) והיה חלק חשוב בקבוצה שהגיעה לחצי גמר הפלייאוף.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר