באנג בגינת המשחקים בשכונת הדרים בכפר סבא
באנג בגינת המשחקים בשכונת הדרים בכפר סבא

"עושה לי רע לראות את הילדה שלי נוגעת בבאנג בגן שעשועים"

לתושבי שכונת הדרים נמאס למצוא באנגים בגינת המשחקים הגדולה בשכונה. וזה לא המפגע היחיד שהם מתלוננים עליו. העירייה: "המקרה טופל באופן מיידי, הסיור העירוני פועל בשכונה"

פורסם בתאריך: 10.6.19 07:45

תושבים בשכונת הדרים בכפר סבא מתלוננים על כך שבשבועיים האחרונים הם מוצאים באנגים – כלים מאולתרים לעישון סמים, בגינת טבע, הגינה הגדולה בשכונה, ברחוב עמק החולה, בסמוך למפעל טבע. בפוסט שכתב תושב השכונה (השם המלא שמור במערכת) הוא אף העלה תמונה של באנג בסמוך למתקני המשחקים. "אם יש דבר שיכול לחרפן אותי, זה זה", כתב, "בפעם השלישית בשבועיים האחרונים אני מגיע לשחק עם הילדה שלי בגינה שמול טבע, ומוצא באנגים זרוקים בתוך מתקני השעשועים או בחול. כמה אטימות יש בבן אדם? לא מספיק הרעש והסיגריות במתקנים, עכשיו גם זה?".

בין התגובות לפוסט היתה גם זו של סגן חבר מועצת העיר עילאי הרסגור-הנדין, שבה כתב שהנושא מועבר לטיפול. סמנכ"לית העירייה, צאלה וקסמן-גונן, כתבה שהנושא יטופל וקראה לתושב לפתוח בפעם הבאה קריאה במוקד 106. היו שקראו לסגור את שערי הפארק בשעות הלילה ואחרים נטו לתגובות גזעניות בסגנון "כל ערב מגיעים בני דודנו לגן הזה עד שעות הלילה המאוחרות. אני ראיתי בעניים שלי ולכן אני לא מרשה לבני לשחק שם. אני ממש חוששת המקום חשוך ומועד לפורענות בשעות הלילה גם מצד בני נוער מהשכונות הקרובות, אבל יותר מבלים שם תושבי המשולש. לדעתי חייב למגר את התופעה הזאת אחת ולתמיד".

"זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בבעיה הזאת", אומר התושב לצומת השרון. "בלי קשר, כל הזמן יש שם בדלי סיגריות במתקני השעשועים. זה עושה לי רע לראות את הילדה שלי נוגעת בבאנג בגן שעשועים. יש פחי זבל מסביב, אם הם כבר עשו את זה שם לפחות שיזרקו לפח. מהעירייה הייתי מצפה להציב מצלמות ואם יש אז להשתמש בהן ולהגביר את הסיורים כדי להרגיע את האווירה בשכונה, בטח ובטח לפני החופש הגדול. ברור לך שזה לא הדבר היחיד שקורה פה".

מה עוד?

"בעבר היו פה המון דברים אחרים – מוונדליזם דרך רעש מטורף בלילות. חודש לפני פורים זרקו לנו חזיזים עד ארבע או חמש לפנות בוקר מתחת לחלון. יש חנות טבק מתחת לחלון שבה יושבים תושבים ומעשנים נרגילה כל הלילה. כל זה לא מתאים בשכונה של משפחות".

ראית פעם מישהו מעשן בפארק?

"הם בטח עושים את זה בשעות לילה מאוחרות, אם זה נוער או מבוגרים. זה בכלל לא משנה מה שאני חושב, מצלמה תסגור את הסיפור ותסגור גם את נושא התגובות הגזעניות. יהודים, ערבים, אתיופים – וואט אבר. אם פעם פעמיים בערב תעבור ניידת אני מניח שמי שעושה את זה ירגיש פחות בנוח ויחליט לא לעשות את שם יותר".

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "עם היוודע המקרה, בעקבות הפוסט שעלה, טיפלו בו גורמי המקצוע באופן מיידי. חשוב להדגיש כי השיטור העירוני, בסיוע יחידת הסיור העירוני, פועל בצורה יזומה בשטח השכונה בכלל, ובאזור הפארק בפרט. הפעילות כוללת פעילות גלויה וסמויה, ויינקטו צעדי אכיפה כלפי כל מי שמפר את הסדר הציבורי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר