איתמר ישראלי. צילום: ספי מגריזו
איתמר ישראלי. צילום: ספי מגריזו

פערים במו"מ של הפועל כפ"ס מול ישראלי, התלבטות לגבי אוניקאצ'י

הירוקים עדיין לא יודעים מי יעמוד בין הקורות בעונה הבאה, כאשר קנדיל, לבקוביץ' וינקו מועמדים גם הם. רוצ'ט מתרחק מהקבוצה, מיכאל זנדברג עשוי לשמש כעוזר המאמן

פורסם בתאריך: 12.6.19 14:58

בהפועל כפר סבא ממשיכים לנסות ולמלא את השורות בבניית הסגל לקראת עונת החזרה לליגת העל. בהנהלת הקבוצה הבהירו השבוע שיתנו עדיפות לשוער ישראלי, כאשר הצעה כספית הועברה לאיתמר ישראלי, אך כרגע יש פערים בין הצדדים. מועמדים נוספים להצטרף הם מחמוד קנדיל, שנשר אשתקד ללאומית במדי בני סכנין וכן רובי לבקוביץ' ואריק ינקו מהפועל תל אביב. אגב, מנגד, האדומים הביעו עניין בשירותיו של ישראלי.

בנוסף, קיימת התלבטות לגבי החלוץ הניגרי פיטר אוניקאצ'י. מצד אחד, ציינו במועדון את מחויבותו, יכולותיו והחיבור הטוב לקבוצה, אך מצד שני ישנו רצון של הצוות המקצועי לרענן את חוליית ההתקפה, כאשר החלטה סופית צפויה להתקבל בקרוב. הסיכויים שאדריאן רוצ'ט ישיג את השחרור מעפולה ויצטרף פחתו משמעותית, ובכפר סבא העריכו כי לא יצורף בסופו של דבר, מה גם שאין בכוונת המועדון לנהל מו"מ עם שחקן תחת חוזה.

אדריאן רוצ'ט. צילום: זאב שטרן

מתרחק. אדריאן רוצ'ט. צילום: זאב שטרן

בגזרת הזרים המאמן אופיר חיים צופה בקלטות של מועמדים פוטנציאליים, כאשר החיפוש מתמקד כרגע בקשר אחורי, קשר עושה משחק ושחקן כנף. באשר לישראלים, במועדון לא ממהרים להחתים שחקנים ומצפים לראות מי ייפלטו מקבוצות ליגת העל ככל שיתקרב מועד פתיחת העונה.

במקביל, מקווים בכפר סבא להשלים בקרוב את הצוות המקצועי כשחיים תר אחר עוזר מאמן ומאמן כושר ונפגש עם מספר מועמדים. אחד השמות שעלו כמועמדים לשמש כעוזרו הוא זה של שחקן העבר, מיכאל זנדברג. "אנחנו צריכים לפגוע בינגו בבחירות שלנו ולכל דבר יש חשיבות, אם בזרים או בבחירה של עוזר ומאמן כושר", הבהיר בנו של הבעלים והמנהל בפועל, עידן שום. "לפעמים זה יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון".

ואי אפשר בלי התייחסות לרכש המסקרן ביותר של הקבוצה עד כה, החלוץ מחמוד יוסף, המכונה גם אבו אל יודא וניחן במהירות, טכניקה טובה ובעיטה חדה. בשנתיים האחרונות היה הכוכב העולה של נבחרת פלסטין האולימפית והנבחרת עד גיל 23 של המאמן איימן סנדוקה, שהעפילה לרבע גמר גביע אסיה האחרון עד גיל 23.

מחמוד יוסף. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

מחמוד יוסף. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

בשל העובדה שמדובר באזרח ישראלי שנולד וגדל בעכו, הוא עורר עניין ואף נבחן במספר קבוצות בליגת העל טרם החתימה בכפר סבא. בליגה הפלסטינית שיחק בשבאב אל ח'ליל, בעלת מספר האוהדים הגדול בגדה המערבית, ואשתקד כיכב בשבאב בלאטה משכם שסיימה במקום השלישי בליגה וזכתה בגביע. "ראינו את הביצועים של השחקן ובלי קשר לרמה של הליגה יש לו מהירות פנטסטית, טכניקה טובה ובעיטה טובה בשתי הרגליים", התייחס עידן שום לחלוץ החדש. "בנוסף הוא רק בתחילת הקריירה, צעיר ורעב, ויש לו אמביציה גדולה להצליח. אני מקווה מאוד שהוא יעשה את הפריצה שלו בהפועל כפר סבא".

* המידע על מחמוד יוסף באדיבות אורי לוי מ"באבאגול".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לא לתת לישראלי ולשקל לעזוב

    הם חשובים לעונה הבאה אנחנו צריכים אותם את שניהם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר