יצחק שום וגיא בלום. צילומים: עזרא לוי
יצחק שום וגיא בלום. צילומים: עזרא לוי

הפועל כפ"ס תשלם לבלום 150 אלף שקלים, שום: "נתבע את שחם"

הסכם הפשרה שנחתם בין הצדדים קובע כי על המועדון לשלם לסמנכ"ל לשעבר את הסכום, אך הבעלים מתכוון לדרוש את הכספים מקודמו. המועדון ישלם 30 אלף שקלים לסהר בראון. "אין חוצפה גדולה מזו שהוא מצלצל אין ספור פעמים שנחזיר אותו לקבוצה", אמר שום

פורסם בתאריך: 17.6.19 09:29

הבעלים יצחק שום ייאלץ לשלם לסמנכ"ל לשעבר, גיא בלום, כ-150 אלף שקלים במסגרת הסכם פשרה בין הצדדים. כזכור, בינואר 2018 הגיש בלום תביעה כנגד המועדון בסך 319 אלף שקלים בטענה לאי תשלום שכרו.

על פי הצעת הפשרה, שאושרה על ידי הצדדים, הפועל כפר סבא תשלם לבלום 130 אלף שקלים, מתוכם 80 אלף שקלים בגין פיצויי פיטורים מוגדלים ו-50 אלף שקלים בגין הוצאות משפט. כמו כן, ובנוסף תשתתף הפועל כפר סבא בשכר הטרחה של עורך דינו של בלום, בעלות 20 אלף שקלים בתוספת מע"מ. "אני שמח שתחנות הצדק עבדו כראוי ומקווה שהפועל כפר סבא תחזור להתנהל כראוי עם עובדיה", הגיב בלום.

לקפטן הקבוצה לשעבר, סהר בראון, חויב שום לשלם 30 אלף שקלים במסגרת הליך בוררות. כזכור, תבע בראון סכום של 38,728 שקלים באמצעות פרקליטו, עו"ד יהב ארגמן, בשל הטענה כי שילם מכיסו עבור טיפולים רפואיים שונים וכן הוצאות אמבולנס ומחנה אימונים שלא הוחזרו לו על ידי הקבוצה. בראון העדיף שלא להגיב.

יצחק שום מסר בתגובה לדברים: "היות ובעניין בלום מדובר בחובות עבר הרי שסתיו שחם אמור לשלם את הסכום כי בלום עבד אצלו ולא אצלי. היות ובלום תבע את הפועל כפר סבא, הרי שהפועל כפר סבא תתבע את זה משחם לפי המלצת הדברים שנאמרו בדיון. לידיעתך בלום תבע קרוב ל-400 אלף שקלים והפשרה היא קרוב לשליש מהסכום הנתבע. לגבי סהר, לא קיבלתי עדיין את פסק הדין ואין חוצפה גדולה מזו שהוא מצלצל אין ספור פעמים שנחזיר אותו לקבוצה. שחקן שתובע את הקבוצה רוצה לשחק בה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר