צילום אילוסטרציה אביעד הרמן
צילום אילוסטרציה אביעד הרמן

בשורה לרוכבי הקטנועים: גלאים דלי מתכת הותקנו בצמתים ברחבי העיר

הגלאים מזהים כלי רכב דו גלגליים, בהם גם אופניים, ומתזמנים את פעילות הרמזורים בהתאם

פורסם בתאריך: 23.7.17 20:21

עיריית כפר סבא מסרה השבוע כי השלימה התקנת גלאים ייחודיים המזהים רכבים דו גלגליים ומתזמנים את פעילות הרמזורים, בצמתים מרכזיים ברחבי העיר. מהעירייה נמסר שמחלקת התנועה באגף ההנדסה סיימה לרשת את מרבית צמתי העיר, והתקינה גלאים מסוג דלי מתכת, שמטרתם לזהות גם רכבים דו גלגליים כמו אופנועים ואופניים. מטרת גלאים אלה לזהות את התנועה הקיימת בצומת, ולתזמן את פעילות הרמזורים בהתאם.

הצמתים בהם הותקנו גלאים אלה ממוקמים ברחובות הפועל-השקמה, צמתי רחוב טשרניחובסקי, צמתי רחוב בן יהודה, דרך הפועל-התעש, ויצמן-תל חי, ויצמן-כצנלסון, סוקולוב-ששת הימים וסוקולוב-אהרונוביץ. לדברי העירייה, ברחוב הראשי בעיר, ויצמן, יותקנו הגלאים בכל הצמתים במסגרת פרויקט "מהיר לעיר".

"הפרויקט בוצע מתוך צורך ובקשות שהעלו תושבי העיר המבצעים שימוש ברכבים דו גלגליים, שהמתינו ברמזורים זמן רב בשעות השפל", מסרה העירייה.

מנהלת מחלקת תחבורה, הילן דהרי, אמרה: "אנו שמחים לבשר לציבור הרוכבים הדו גלגליים בעיר כי הוחלט לצאת במבצע של התקנת גלאים דלי מתכת שיזהו גם רוכבי דו גלגלי, כולל בשעות השפל. מחלקת תחבורה בעיריית כפר סבא מעודדת שימוש ברכב דו גלגלי, היות והוא מפחית את זיהום הסביבה ואת העומסים בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר