רקדנים סמויים לאירועים. תמונה ממאגר Shutterstock
רקדנים סמויים לאירועים. תמונה ממאגר Shutterstock

רקדנים סמויים לאירועים: אטרקציה לאירוע מושלם

טרנד עולמי חדש ביצע מהפיכה של ממש בשנים האחרונות, בעולם האירועים והחתונות. מדובר בקונספט ה'רקדנים הסמויים' – צוות מקצועי של רקדנים אשר שולטים במגוון רחב של סגנונות ריקוד, מתחברים לרוקדים באירוע, מעצימים את האווירה ו"מרימים את המסיבה". יצאנו להכיר אותם ולהזיז קצת את הישבן

פורסם בתאריך: 18.7.19 16:06

שוגרדאנס (SugarDance) – הרקדנים שיהפכו את האירוע שלכם לבלתי נשכח

כמה פעמים יצא לכם להתארח בחתונה או שהייתם מבעלי השמחה עצמם וכשהגיע הרגע המיוחל של הריקודים והשמחה, גיליתם שאתם בעצם די לבד ברחבה? התחושה מביכה ואינה נעימה לכל בעל אירוע וכן לאורחים שהגיעו לעשות שמח.

באירוע שאנו רוצים שיהיה מוצלח, מרהיב, מסעיר וייחודי, אין ספק שיש להשקיע במה שמתרחש על הרחבה. האנרגיה שנוצרת ברחבת הריקודים והחוויות המתגבשות שם הם אלו שלרוב יזכרו יותר מכל, גם לאחר שנים כשניזכר באירוע.

'רקדנים סמויים', על אף הכותרת, אינם בהכרח סמויים במשמעות של אי ידיעה על קיומם באירוע. הרעיון המנחה בקונספט "הסמוי" הוא שהרקדנים לא יבלטו, לא יתלבשו באופן חריג או שונה מיתר האנשים ולא יגנבו את ההצגה, אלא ישימו דגש על הנאת והנעת האורחים.
הרקדנים משתלבים בקהל כחלק אינטגרלי מהאורחים ומרימים את האירוע באופן יצירתי ובחוכמה, מבלי להשתלט עליו. השמחה שלהם מדבקת וסוחפת אחרים להצטרף אליהם.

אבי סוכר, בעלים ומנהל חברת SugarDance, הגיע מעולם הריקודים המקצועי. הוא מלמד לאורך שנים ריקודים לטיניים וסלוניים. כמו כן, השתתף בפסטיגלים רבים, לקח חלק באליפות הארץ בבצ'אטה ורשם הופעות מכובדות בלהקות מחול. על הצורך שנולד והביא את מודל 'הרקדנים הסמויים' לאירועים ברחבי העולם, הוא אומר: "מתוך ניסיוני בתחום, הבנתי כי כדי להעצים את האירוע ולהפוך אותו למרגש יש לחבר את האנרגיה של האורחים על הרחבה, להיכנס להם ללב ולשלב אותם בחוויית הריקוד. לגרום להם להרגיש חלק מהאירוע. לפעמים הרקדנים צריכים לצאת מהרחבה, ללכת בעצמם אל האורחים ולסחוף אותם בחיוך איתם פנימה".

רקדנים סמויים לאירועים. צילום עצמי

רקדנים סמויים לאירועים. צילום עצמי

מה זה מצריך מאנשי הצוות שלך?

"הם צריכים להיות סופר כריזמטיים ובעלי נוכחות והשפעה שיאפשרו להם לסחוף אחריהם את הקהל. מצד אחד צריכה להיות שם הנחיה ואסרטיביות ומהצד השני, רגישות והכלה.
"צריך לדעת "לקרוא את הקהל" בזמן קצר ולפעול עם כל אחד באופן שונה ובהתאם לאופיו. יש אנשים שיתלהבו אם הרקדן יגיע אליהם לשולחן בחיוך ובנוכחות, יושיט להם יד וימגנט אותם להצטרף אליו לרחבת הריקודים, ויש כאלו שזה ירתיע אותם. הרקדנים נדרשים בזמן קצר: לנתח מצבים, להבין, לקרוא קהל בהתאם לכל סיטואציה ולפעול בהתאם, ולכן, הצוות שלי מקצועי ומנוסה בהיבטים הללו והוא נבחר בקפידה על סמך כישורים בין אישיים ולא רק המקצועיים בתחום הריקוד. הרקדנים בעלי אנרגיה מיוחדת ושמחה בלתי נדלית, הסוחפת אחריהם את האורחים".

מדוע מודל הרקדנים הסמויים כל כך משפיע ומעצים את האירוע, עד כי הוא הפך לטרנד עולמי?

"אנשים מגיעים לאירועים כדי לחגוג וליהנות. בדרך כלל, הם "משקיעים" הרבה כסף באירוע וכשהם יוצאים ממנו בסוף הערב, גם אם האוכל היה מדהים והחופה הייתה סופר מרגשת, אם אין את המרכיב של רחבה מלאה באנשים רוקדים, קופצים ושמחים, רבים מהם יצאו בתחושת החמצה.
"אגב, גם אלו שלא "באו כדי לרקוד" והם אלו שתמיד נשארים צמודים לשולחן לאורך כל האירוע, יצאו משם עם חוויה אחרת לגמרי כשמישהו יוביל אותם לרחבה ויגרום להם לרקוד. הריקודים הם לב האירוע גם כשלא כולם חושבים או מבחינים בכך, והמטרה שלנו היא להעביר אותם משולחנות אל הרחבה באמצעות האנרגיה הנכונה, ולהשאיר אותם שם כמה שיותר.
"אנשים רבים מאוד רוצים לרקוד באירועים, אבל הם לא רוצים להיות הראשונים שקמים לרחבה. הרקדנים הסמויים הם הראשונים לרקוד ומכיוון שהם חלק טבעי מהאירוע, אנשים מצטרפים אליהם די מהר".

איך הרקדנים נשארים סמויים?

"יש מקרים בהם בעלי האירוע מבקשים שהרקדנים יהיו סמויים ממש, ואנחנו "תופרים" איתם סיפור כיסוי עבור הרקדנים, למשל: חברים של החתן מהצבא, חברות של הכלה מעבודות קודמות וכד'.
"אנחנו מתכננים את זה מראש במפגש עם החתן והכלה או הם הוריהם. אך במרבית המקרים אין צורך בהסברים או בסיפור כיסוי, כי בסופו של דבר המטרה שלנו היא לייצר המון אנרגיות, שמחה וכייף, וזה הדבר החשוב ביותר לבעלי השמחה".

באילו אירועים אתם משתתפים, מלבד חתונות?

"אנחנו משתתפים בכל אירוע שיש בו ריקודים: בר ובת מצוות, בריתות, ואירועי חברה.
"בנוסף להפקות הרבות שלנו בארץ, גם הוטסנו להרקיד באירועים של יהודים באיסטנבול ובלונדון וכיום אנחנו במגעים עם ארצות הברית. בחול המועד סוכות 2018 נבחרנו להרקיד בבית הנשיא של מדינת ישראל, באירוע הפתוח לכלל אזרחי ישראל.
"כל אירוע, וכל קהל הוא ייחודי: בבר מצוות ובת מצוות זה אפילו מאתגר יותר, כיוון ששם תפקיד הרקדנים הוא לשלב באמצעות כריזמה מיוחדת, בין הילדים למבוגרים – שירקדו יחד ויחושו את האווירה והמשפחתיות.
"חברות רבות משקיעות כספים רבים באירועים שלהן וחשוב להם מאוד שהעובדים ייהנו ויתגבשו באותו אירוע עד תומו, ולכן הן מזמינות אותנו על מנת שניצור חיבור על רחבת הריקודים. אנחנו מחברים ביניהם ומספקים להם חווית גיבוש בלתי נשכחת.
"לעיתים מגיעים אורחים של החברה מכל העולם. וכאן זו אפילו הזדמנות גדולה יותר להיות שגרירים של שמחה ישראלית דרך הריקוד. אנחנו קיימים על מנת שכל רגע נתון באירוע יהיה בלתי נשכח עבורכם, רחבת הריקודים תהיה תמיד מלאה וסוערת והראש שלכם ריק מדאגות.

SugarDance– רקדנים סמויים לאירועים

טלפון: 0523249081
קישור לאתר
קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לאינסטגרם

רקדנים סמויים לאירועים. צילום עצמי

רקדנים סמויים לאירועים. צילום עצמי

רקדנים סמוים לאירוע בלתי נשכח. צילום עצמי

רקדנים סמוים לאירוע בלתי נשכח. צילום עצמי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר