עידן אלבר חוגג. צילום: ניר קידר
עידן אלבר חוגג. צילום: ניר קידר

אלופי אירופה: הכפר סבאים שכיכבו בהישג המרשים של נבחרת העתודה

תומר פורת להט בגמר עם 11 נקודות, עידן אלבר רשם טורניר לפנתיאון ונועם אביבי קיבל הפעם דקות משמעותיות והוכיח את עצמו. הכירו את שלושת נציגי הפועל כפר סבא באלופת אירופה

פורסם בתאריך: 23.7.19 15:16

נבחרת העתודה של ישראל הוכתרה בראשון השבוע בפעם השנייה ברציפות כאלופת אירופה, ולנציגות השרון היה בה ייצוג רב ואיכותי, בדגש על הפועל כפר סבא, חרף העובדה שנשרה אשתקד לליגה הארצית. רשימת אלופי אירופה הטריים כוללת את הפורוורד תומר פורת (20, 2.01 מ'), שנשאר הן בליגה הלאומית והן באזור השרון כשחתם לאחרונה במכבי עירוני רעננה. בניצחון הגדול 84:92 על ספרד במשחק הגמר שנערך באולם הדרייב אין בתל אביב הציג פורת משחק שיא וקלע 11 נקודות. טרם הגמר העמיד באליפות ממוצעים של 1.8 נקודות ו-1.5 ריבאונדים. אשתקד העמיד במדי קבוצתו ממוצעים של 7.7 נקודות, 4.4 ריבאונדים ו-0.7 אסיסטים למשחק.

פקטור משמעותי נוסף באליפות הוא הגארד עידן אלבר (19, 1.94 מ'). בגמר תרם אלבר 10 נקודות ובאליפות כולה העמיד ממוצעים נהדרים של 9.2 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק. הטורניר הנהדר הוא סוג של פיצוי עבורו, לאחר שבעבר סבל משבר באצבע שמנע ממנו לשחק באליפות אירופה לנוער. מי שבלט עוד לפני כן בנוער של מכבי תל אביב העמיד אשתקד ממוצעים עונתיים מרשימים של 10.6 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים למשחק.

תומר פורת. צילום: ניר קידר

תומר פורת. צילום: ניר קידר

"ההרגשה מדהימה. בנבחרת שיחקו שלושה שחקנים מכפר סבא וכמה שהעונה שם הייתה קשה, יש לה חלק גדול בהצלחה שלנו", אמר אלבר. "כל האליפות הייתי בקשר עם הצוות המקצועי והניהולי. הם אנשים מדהימים ומשפחה עבורי. דקות המשחק ומה שלמדנו והרווחנו מהמועדון הנפלא הזה יישארו חלק בלתי נפרד מכולנו". טרם ידוע היכן ישחק אלבר בעונה הבאה, אך סביר בהחלט שיהיה זה בליגת העל.

את רשימת הכפר סבאים סוגר הפורוורד נועם אביבי (20, 2.02 מ'), שהיה שותף גם לאליפות הקודמת, אלא שאז היה שחקן משלים והפעם קיבל דקות משמעותיות בהן הוכיח את יכולתו. באליפות העמיד ממוצעים של 9.3 נקודות ו-3.2 ריבאונדים, כאשר בגמר תרם שלוש נקודות. במדי כפר סבא רשם אשתקד 4.8 נקודות, 4 ריבאונדים ו-0.8 אסיסטים בממוצע למשחק.

נועם אביבי (משמאל) עם דני אבדיה ויאיר קרביץ. צילום: ניר קידר

נועם אביבי (משמאל) עם דני אבדיה ויאיר קרביץ. צילום: ניר קידר

"ההרגשה נהדרת וההישג באמת מטורף", אמר אביבי. "הרגשתי משמעותי יותר באליפות הזו, קיבלתי את האמונה והביטחון מאריאל (המאמן אריאל בית הלחמי, א"ב) שסמך עלי והלך איתי גם בימים פחות טובים. אני מודה לו על זה ומקווה שהצלחתי להחזיר לו. בעונה החולפת התחשלתי בכפר סבא ואני עם הפנים קדימה". בעונה הבאה ישוב אביבי לשורות היורדת הטרייה ללאומית, בני הרצליה. "המטרה היא לעלות עם הקבוצה ליגה בתור שחקן מוביל ואני מאוד מקווה שזה יקרה", סיכם. ואם בקבוצה של אלדד אקוניס עסקינן, להישג המרשים של העתודה שותף גם מאמן קבוצת הנוער של המועדון יואב שמיר, שנמנה עם הצוות המקצועי של אריאל בית הלחמי ושימש כעוזר מאמן בצוותא עם שרון אברהמי.

עידן אלבר. צילום: ניר קידר

עידן אלבר. צילום: ניר קידר

זכייה שנייה ברציפות. צילום: ניר קידר

זכייה שנייה ברציפות. צילום: ניר קידר

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר