הדר גולדין ז"ל
הדר גולדין ז"ל

היום: אזכרת חמש שנים להדר גולדין. אביו: "לא ברור לי מה עוד צריך לקרות כדי שנזכה לראות אותו כאן"

האזכרה תתקיים בבית העלמין הצבאי בכפר סבא בשעה 17:00. בסופה יתקיים אירוע בהשתתפות אמנים ואישי ציבור שיקראו להשבתו של הדר לישראל

פורסם בתאריך: 6.8.19 08:39

היום, יום שלישי, 6 באוגוסט, בשעה 17:00, תיערך בבית העלמין הצבאי בכפר סבא אזכרה במלאת חמש שנים לחטיפתו ונפילתו של תושב העיר סגן הדר גולדין בקרב ברפיח במבצע "צוק איתן", ב-1 באוגוסט 2014. לאחר האזכרה יתקיים אירוע "לזכור ולהזכיר", שהוא קריאה להשבתו של הדר מעזה. ישתתפו בו שר החינוך ח"כ רפי פרץ, שר החינוך לשעבר ח"כ גדעון סער, שר הביטחון לשעבר ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ עמיר פרץ, מח"ט גבעתי אל"מ איציק כהן, ראש המכינות הקדם צבאיות דני זמיר וראש עיריית כפר סבא רפי סער. באירוע צפוייים להופיע מספר אמנים ואישי ציבור שיקראו להשבתו של הדר גולדין לישראל.

גופתו של גולדין עדיין מוחזקת בידי חמאס, ומאז עושה המשפחה מאמצים רבים כדי להביא אותו בחזרה לישראל, עד כה ללא הצלחה. "אנחנו כל הזמן פעילים ועושים כמה שיותר ארועים ומפגינים למען השבתו של הדר", מספר אביו שמחה גולדין, "רק לפני שבוע היה יום זיכרון לצוק איתן ועמדנו מחוץ להיכל הזיכרון בהר הרצל. אנחנו מנסים, אבל בינתיים שום דבר לא ממש מתקדם. ראש הממשלה צריך לשים את החיילים שלו בסדר עדיפות עליונה. הוא, כראש ממשלה ושר הביטחון, צריך להתקדם ולפעול בכל הקשור להחזרת החיילים שלנו מעזה, ובגלל שזה לא בראש מעייניו זה לא קורה לצערי. לא ברור לי מה עוד צריך לקרות ולעשות כדי שנזכה לראות את הדר שלנו כאן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר