אנשי בית"ר כפר סבא עם הנשיא ריבלין. צילום: באדיבות בית"ר כפר סבא
אנשי בית"ר כפר סבא עם הנשיא ריבלין. צילום: באדיבות בית"ר כפר סבא

בית"ר כפר סבא זכתה באות "מגן הכבוד" של נשיא המדינה

המועדון קיבל הוקרה מכובדת בטקס בבית נשיא המדינה, כאשר נבחר מבין מועדונים רבים לאור העשייה הערכית והחינוכית שנעשית בו. "זה רגע מיוחד עבורי ומרגש מאין כמוהו", אמר יו"ר מחלקת הנוער אשר אלקובי

פורסם בתאריך: 7.8.19 17:52

הישג נאה למחלקת הנוער של בית"ר כפר סבא. בטקס "מגן הכבוד-תקווה ישראלית", שנערך בבית נשיא המדינה ראובן (רובי ריבלין), נבחרה המחלקה כמחלקת נוער המצטיינת בעשייה ערכית וחינוכית. המועדון הצנוע, שגבר גם על הפועל כפר סבא שהייתה מועמדת, זכה להוקרה גם על מאבק בגזענות ואלימות, כאשר נבחר מבין עשרות מועדונים ומחלקות נוער שנרשמו למיזם. הטקס התקיים במעמד נשיא המדינה ומכובדים רבים מעולם הכדורגל, בהם בעלי קבוצות, מאמנים ושחקני נבחרות ישראל. אשר אלקובי, יו"ר מחלקת הנוער והמנהל המקצועי, עלה לקבל את אות ההערכה וההוקרה מנשיא המדינה ומזאביק זלצר, ראש ועדת הפרס.

בטקס נכחו גם דני הרוש, סגן ראש העיר, שאול מיטלברג, מנהל רשות הספורט וקובי אטיאס, מאמן במחלקת הנוער. "מדובר בכבוד גדול מאוד למחלקה שלנו שזכתה להוקרה רבה מבין כל מחלקות הנוער בארץ", אמר אלקובי לאחר הזכייה. "אני באמת מתרגש וזה המון בזכות המאמנים שלי, המנהלים והמנהלות שלי, כמו גם בזכות ההורים והילדים המדהימים שלנו. כמו כן אני מודה לעיריית כפר סבא, ראש העיר רפי סער, סגנו דני הרוש ושאול מיטלברג מנהל רשות הספורט, וכל עובדי רשות הספורט. זה רגע מיוחד עבורי ומרגש מאין כמוהו, תודה רבה לכולכם".

נציג נוסף של איזור השרון שזכה להוקרה בטקס הוא אברהם בכר, מנהל מחלקת הנוער של הפועל הרצליה. בכר זכה באות מאמן הכבוד נשיא המדינה על פועלו במשך עשרות שנים למען מחלקות הנוער בישראל והנבחרות הצעירות. "אנחנו גאים מאוד באברהם בכר ושמחים שכעת הוא קיבל את ההכרה שמגיעה לו", אמר בעלי הפועל הרצליה, אלי חיו חמו (ג'מיל).

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר