בית הספר בר-אילן. צילום באדיבות ההורים
בית הספר בר-אילן

התלמידים הועברו למבנה מבודד, ההורים מתלוננים שאין שם שומר. וזו לא התלונה היחידה

בשער האחורי של בית הספר בר אילן כבר לא מוצב שומר, למרות ששתי כיתות הועברו למבנה סמוך המבודד מהמבנה המרכזי. העירייה שוקלת הצבת מצלמות

פורסם בתאריך: 11.9.19 17:11

הורים לתלמידי כיתות ה' בבית הספר הממלכתי דתי בר אילן בכפר סבא טוענים כי בתחילת השנה הועברו שתי כיתות השכבה למבנה בחלק האחורי של שטח בית הספר, לאחר שבשנת הלימודים הקודמת למדו בבניין המרכזי. לטענתם, המבנה המבודד קרוב לשער האחורי, שמאז ומעולם עמד בו שומר, אלא שהחל מתחילת השנה הנוכחית הופסקה נוכחותו. למרות פניות שלהם לעירייה, טוענים ההורים כי נמסר להם שאין מה לעשות בנידון.

אחת האמהות תיקי אסלן: "לא מקובל עלי שאין שומר בחלק האחורי של בית הספר, שהוא גם צמוד לגן ציבורי. אני לא יודעת אם הורידו את השומר בגלל עלויות אבל החשש שלנו הוא שהמקום לא מאובטח וממילא הגדר לא כזאת גבוה ויש לא מעט אנשים שאינם קשורים לבית הספר שעוברים במקום כמו למשל עובדי ניקיון. בחלק הזה של בית הספר אין מצלמות, ואולי זה יהיה בסופו של דבר הפיתרון, שלא בטוח שהוא מקובל עלינו. בנוסף, הילדים יוצאים מהכיתות כדי לשתות במבנה המרכזי בגלל ששם אין ברזייה והשירותים מטונפים. בכלל, המבנה מאוד מוזנח ורמת הניקיון בו שואפת לאפס. הבת שלי אמרה לי שהיא מעדיפה להתאפק ולא להיכנס לשירותים. אני יודעת שגם בנות נוספות חוות את זה".

דיברתם עם העירייה?

"אני דיברתי עם העירייה כמה פעמים ולפחות עוד אמא אחת שפועלת בנושא. נתנו לי לדבר עם מישהו שאחראי על הביטחון במוסדות החינוך והוא בדק ואמר שמבחינת המשטרה זה חוקי והכל בסדר, ושאין צורך בשומר נוסף. אנחנו לא נשתוק. אני יודעת שאחת האימהות קבעה בנושא פגישה עם ראש העירייה".

תגובת העירייה: "כל פעילות הביטחון והבטיחות בבית הספר מנוהלת על פי חוזרי מנכ"ל משרד החינוך, הנחיות משטרת ישראל ואגף הביטחון, בדגש על מניעת כניסת גורמים לא מורשים בשעות פעילות המוסד החינוכי. בבית ספר מוצב מאבטח מוסדות חינוך על פי דרישות משטרת ישראל, בשער הראשי. המאבטח מבצע סריקות בשטח כל בית הספר, על פי תוכנית סדורה, כאשר בסריקת הבוקר הוא מוודא בין השאר את נעילת כל השערים, למעט השער הראשי. השער האחורי מאובטח על ידי סייר מסיירת הביטחון העירונית בשעות הגעת ויציאת התלמידים. בנוסף, מתבצעים סיורים באזור בית הספר על ידי סיירי סיירת הביטחון. כמו כן, בבית הספר מותקנים כל מרכיבי הביטחון הנדרשים, אך לאור בקשות ההורים תתבצע בחינה נוספת של מרכיבי הביטחון ותיבחן האפשרות של הרחבת השימוש במרכיבים טכנולוגיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר