הקופי טרי. צילום עזרא לוי
הקופי טרי. צילום עזרא לוי

האם הקופי טרי ישנה את השם? הבנק יחליט

המוסד הכפר סבאי נפתח מחדש, עם בעלים והנהלה חדשים, אבל לא בטוח שאלה יוכלו להשתמש בשם המיתולוגי

פורסם בתאריך: 25.5.17 09:26

במשך כמה חודשים עמד סגור בית הקפה–בר-מסעדה קופי טרי, שברחוב ויצמן בכפר סבא, הנחשב למוסד בעיר. ביום שלישי שעבר פתח הבעלים החדש של בית הקפה, אמיר אלחי, את המקום, במסיבת פתיחה מושקעת. אבל מה שלא בטוח, זה שהמקום ימשיך להיקרא "קופי טרי", שכן השבוע התברר שבנק הפועלים עיקל את השם של המקום. המנהל החדש, איתן ספיר, מספר: "אנחנו רוצים להשאיר את השם ונעשה את זה, אם נצליח להסתדר עם בנק הפועלים, מי שעיקל את השם מהבעלים הקודמים. הם לא יכלו לעקל את הקופי טרי מאחר והמבנה שייך לאמיר דנאי והציוד שהיה שם לא היה שווה שום דבר. אנחנו מנסים להגיע להסדר עם בנק הפועלים כדי להשאיר את השם. במידה וזה לא יסתדר נתקדם הלאה וכנראה נבחר בשם אחר, משהו כמו קופי בר".
מה היה באירוע הפתיחה?
"לפתיחה הגיעו הרבה חברים, משפחה, לקוחות ובהם אייל קיציס, שלום מיכאשווילי, אסף הראל, גיא גאור שהם חברים של הבעלים ובאו לפרגן. היתה ותחושה של החזרת עטרה ליושנה".
אלחי, הבעלים החדש: "אנחנו בטוחים שהמקום יחזור להיות מקום הבילוי הכי מצליח באזור. המקום הזה מבחינתי הוא בית. הייתי מבלה פה וגם הגעתי לפה עם הדייט הראשון שלי בחיים".
אתם בקשר עם הבעלים הקודם?
"לא ממש הצלחנו לאתר אותו. אני יודע שהוא בחו"ל אבל זה ממש לא משנה כי המקום כבר החליף בעלות. המטרה שלנו היא לא לאכזב את הלקוחות הוותיקים ואת כל אלה שחזרו למקום ומאמינים בנו".
תגובת בנק הפועלים לא התקבלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר