כנס חירום של ראשי הרשויות נגד הקמת תחנת הכוח סמוך לכפר סבא בחודש יולי. צילום: המועצה האזורית דרום השרון

תחנת הכוח: בית המשפט הורה לדחות את הדיון בהתנגדויות הרשויות שהיה אמור להתקיים היום

הוועדה לתשתיות לאומיות נתנה לעיריות הנאבקות בתחנת הכוח שבוע בלבד להתכונן להצגת ההתנגדויות. בית המשפט הורה לדחות את הדיון

פורסם בתאריך: 26.9.19 16:19

בית משפט המחוזי בירושלים נתן אתמול צו ביניים לדחות את הדיון בהצגת ההתנגדויות להקמת תחנת הכוח בסמוך לכפר סבא שקבע הות"ל להיום בהתרעה של שבוע בלבד.

השופט ארנון דראל, שנתן צו ארעי לפיו תמנע הוועדה לתשתיות לאומיות משמיעת השגתן של העיריות הנמצאות במטה המאבק (כפר סבא, הוד השרון, דרום השרון, כוכב יאיר-צור יגאל, ג'לג'וליה ואלפי מנשה), כתב בהחלטתו כי "מובהר כי צו זה נוגע רק לישיבה הנדונה ודומה כי הוועדה לתשתיות לאומיות תיטיב לעשות אם תקבע מועד אחר בתוך פרק הזמן שבו תשמע את ההשגות, תוך מתן אפשרות סבירה יותר להיערכות לדיון".

לצומת השרון נודע כי אף שראשי הרשויות לא הגיעו למקום, נערך דיון לפחות בהתנגדות אחת של המועצה האזורית שומרון, שהיא אינה אחת מהמתנגדים, אף שראש המועצה לא נכח במקום. בנוסף אנשי "ריינדיר אנרגיה" הציגו את עמדתם. דיון נוסף אמור להתקיים בעוד כשבועיים, לפני יום הכיפורים.

"ההתנגדות שהוגשה הוגשה במועד", מסביר גורם המעורה בפרטים, "בדיון היום ראשי הרשויות היו צריכות להציג את ההתנגדויות. ההתראה הקצרה של הות"ל מרגיזה ומקוממת ומעוררת תחושת מחטף. שתבין, עורכי הדין קיבלו את ההזמנה חמישה ימים לפני למרות שחוק התכנון והבניה מדבר על לפחות 14 יום מראש. אחת המתנגדות אפילו קיבלה פחות מהם. הזמן הזה חשוב מפני שצריכים להיות רציניים, להביא מומחים, להכין את ראשי המועצות לדיון כי שיציגו את ההשגות שלהם. בלוח זמנים כל כך קצר זה בעייתי מאוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איפה בדיוק מתוכננת הקמת תחנת הכוח?
    ואיפה דני הרוש? למה הפעם הוא לא בתמונה עם סער?
    ואם סער ירצה נייר,מי יביא לו?

  2. אזרח

    מה חשבתם? שבית משפט יתן מתנה? הכל עניין של שחיתות ושוחד, זה לא יעזור.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר