סודיק אטנדה. צילום: ירדי עואמי
סודיק אטנדה. צילום: ירדי עואמי

מסתבכת: הפועל כפר סבא הפסידה 3:0 למכבי חיפה

הקבוצה של אופיר חיים סבלה מטעות שיפוט כשלא נשרק לזכותה פנדל שהגיע לה,וספגה מרגליהם של צ'ארון שרי (צמד) ומוחמד עוואד. גרשון קופי הורחק. הפער מהקו האדום: שתי נקודות בלבד

פורסם בתאריך: 26.10.19 22:28

הפועל כפר סבא המשיכה הערב (שבת) להרשים מול קבוצה טובה ממנה בהרבה על הנייר, אבל נותרה פעם נוספת רק עם המחמאות לאחר תבוסה ביתית במושבה 3:0 למכבי חיפה, שהעלה את הצפוניים לפסגה. המאמן אופיר חיים שמע היטב את טענות הקהל באשר לתפקודו של המגן הימני הקבוע ופתח עם נועם גמון על חשבונו של טום שלח.

ההזדמנות הראשונה של חיפה הגיעה בדקה ה-18 עם דאבל פס נאה של צ'ארון שרי ויובל אשכנזי, אבל הסתיימה בבעיטה של הראשון לגופו של איתמר ישראלי. כפר סבא שיחקה ללא רגשי נחיתות והייתה ראויה לפנדל בדקה ה-27. לא זו בלבד שאעיד חבשי אחז בחולצתו של בנג'מין קוקו ברחבה, הוא גם בעט את הכדור על ידו של טרנט סיינסברי. שני המקרים לא שכנעו משום מה לא את איתן שמואלביץ' ולא את שופטי ה-VAR והמארחת קופחה. שלוש דקות אחר כך תרגיל של חיפה בכדור קרן גרם לישראלי לצאת משערו כדי לחסום את דולב חזיזה. האחרון הוריד לשרי, שבהקפצה גאונית ואלגנטית שלח כדור אלכסוני בדיוק כירורגי לחיבור הרחוק, 0:1 חיפה.

כפר סבא קיבלה הזדמנות ענק להשוות בדקה ה-45. חזיזה החזיר כדור לאחור, אדריאן רוצ'ט חטף ודהר לבד מול ג'וש כהן, אבל שלח כדור שטוח שנעצר בקורה. כפר סבא ניזוקה מהחלטות השיפוט גם במחצית השנייה. בדקה ה-67 דרך גרשון קופי על קרסולו של יובל אשכנזי. שמואלביץ' שלף צהוב, אך לאחר התערבות ה-VAR ביטל אותו ושלף אדום. זה לא גרם לחיפה להסתער בחמת זעם על שערה של כפר סבא, אבל בטח לא סייע לאחרונה להימלט מהפסד שני ברציפות, חרף כניסתם של דן עזריה, יהב אפריאט ובן מיזן. עוד קודם לכן, סבר ניקיטה רוקאביצה כי סגר עניין בדקה ה-76 כשכבש בסיום מהלך נהדר של אשכנזי וחזיזה, אבל האחרון היה בנבדל בטרם בישל והשער נפסל.

בדקה ה-90 אף אחד כבר לא מנע את השני מתנת שרי, שבעט כדור שפגע בג'ניה ברקמן, הטעה את ישראלי ונחת ברשת. כפר סבא התפרקה ועד הסיום היה זמן למחליף מוחמד עוואד לסובב מ-18 מ' לפינה הרחוקה ולהפוך את הניצחון לתבוסה, 0:3 בסיום. כפר סבא ירדה למקום התשיעי עם 8 נקודות לאחר שמונה מחזורים ובליגת העל הצפופה היא רחוקה רק שתי נקודות ממכבי נתניה שמתחת לקו האדום.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אוהד ירוקה

    הקבוצה צריכה דחוף לחזור הבייתה גם כחה עמדות הויאר לא לטובת הקבוצה לא אדום ולא נעליים שופט אוהד חיפה המגרש בפתח תקווה הוא מגרש מנחוס לקבוצה חיים תתעורר לא רוצים לחזור לליגה לאומית

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר