מכללת בית ברל. צילום אריאל שליט
מכללת בית ברל. צילום אריאל שליט

סקר סטודנטים: בית ברל מובילה באיכות ההוראה בקרב המכללות לחינוך

המכללה קיבלה גם את הציון הגבוה ביותר בהערכת איכות סביבת הלמידה. במידת שיפור הכישורים של הסטודנטים, יש למכללה עוד מקום לשיפור

פורסם בתאריך: 17.11.19 10:39

בסקר שערך בקרב סטודנטים מכון המחקר מאגר מוחות, עבור התאחדות הסטודנטים הארצית, קיבלה המכללה האקדמית בית ברל שליד כפר סבא את הציון הגבוה ביותר מבין המכללות לחינוך בהערכת איכות ההוראה. המכללה קיבלה את הציון הממוצע 3.97 (מתוך 5), ועקפה את המכללה לחינוך על שם קיי, את בית הספר לחינוך של התנועה הקיבוצית אורנים, את מכללת סמינר הקיבוצים ומכללות נוספות אחרות לחינוך. הסטודנטים שענו על הסקר התבקשו לתת ציון לרמת הקורסים, טיב הוראת המרצים, טיב הוראת המתרגלים, יחס המרצים לסטודנטים ושילוב טכנולוגיות למידה והוראה.

בהערכת מידת השיפור מבחינת כישורים (ידע כללי, ידע מקצועי, חשיבה ביקורתית, מיומנויות למידה, מיומנויות ארגון וניהול, יצירתיות ועבודת צוות) קיבלה בית ברל מהסטודנטים שענו על הסקר ציון ממוצע של 3.82 (מתוך 5), הנמוך ביותר מבין המכללות שנסקרו, יחד עם מכללת סמינר הקיבוצים. את הציון הגבוה ביותר במדד הזה קיבלה המכללה האקדמית אשקלון, עם ציון של 4.16.

בהערכת איכות סביבת הלמידה (תנאים פיזיים, שירותי מזכירות, שירותי מחשוב ותקשורת וקפיטריות, מסעדות ומזנונים) קיבלה מכללת בית ברל את הציון הגבוה ביותר (3.28 מתוך 5) יחד עם מכללת סמינר הקיבוצים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר