קייטנה. צילום אילוסטרציה
קייטנה. צילום אילוסטרציה

חנוכה מתקרב: האם יימצא פתרון לקייטנות בתי הספר בכפר סבא?

לאחר שהממשלה הודיע על ביטול "בית הספר של החגים", בעירייה בוחנים האם לסבסד את הקייטנות בחנוכה. הנהגת ההורים העירונית פנתה לעירייה בבקשה לשקול זאת בחיוב

פורסם בתאריך: 24.11.19 17:15

הנהגת ההורים העירונית בכפר סבא פנתה היום (ראשון) לעירייה בבקשה שתשקול לסבסד את הקייטנות לתלמידי כיתות א'-ג' בבתי הספר במהלך חופשת החג. זאת בעקבות הודעת משרד החינוך לפיה פרויקט "בית הספר של החגים", לסבסוד מסגרות ההעשרה לילדי כיתות א'-ג' בחנוכה ובפסח, מבוטל לשנת הלימודים הנוכחית. עד השנה סבסדה המדינה את הקייטנות בתקופת חנוכה.

בעיריית כפר סבא טרם התקבלה החלטה האם להפעיל את הקייטנות ובאיזו מתכונת. מדובר, כאמור, על קייטנות במהלך חופשת החג המיועדת לתלמידי כיתות א'-ג', שמספקות להורים מענה חינוכי לילדים לחמישה ימי לימודים מלאים במהלך החג. למרות החלטת הממשלה לא לממן ולסבסד את התכנית, במספר רשויות כמו רעננה, אשדוד, חיפה, וככל הנראה גם הרצליה, הוחלט לסבסד את הקייטנות או לשלם עבורן לחלוטין מתוך התקציב העירוני, ובכך לאפשר להורים פתרון במקום להשאיר את הילדים בבית.

"נשמח מאוד שעיריית כפר סבא תעשה כל מאמץ כדי לאפשר זאת, למרות הקושי ולמרות המורכבות", אמר לצומת השרון יובל קדוש, יו"ר הנהגת ההורים העירונית בכפר סבא.

מעיריית כפר סבא טרם התקבלה תגובה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר