רכבים שרופים בכפר סבא. צילום: ביקורת בונה

גל הצתות? לא תאמינו כמה כלי רכב נשרפו בכפר סבא בתוך חודשיים

בנציבות כבאות והצלה בשרון אומרים כי "ברוב השריפות שנחקרו אכן נבדק חשד להצתה". במשטרה טוענים כי לא מדובר במצית סדרתי ואומרים: "זה אוסף אירועים שאינו קשור אחד לשני"

פורסם בתאריך: 26.11.19 08:21

שישה כלי רכב פרטיים נשרפו בחודשיים האחרונים במוקדים שונים בכפר סבא. במשטרה בודקים חשד להצתות, אולם טוענים כי אין קשר בין האירועים השונים.

ששת כלי הרכב נשרפו בארבעה מקרים שונים: ב-20 בנובמבר עלה באש רכב ברחוב נחום במזרח העיר. ב-31 באוקטובר נשרפו שני כלי רכב ברחוב נחליאלי בשכונת כפר סבא הצעירה. ב-24 באוקטובר נשרף רכב בשכונת יוספטל. ב-11 בספטמבר נשרפו שני כלי רכב  בסמוך לאתר בנייה באזור עתיר ידע בעיר. את המקרים השונים של כלי הרכב שנשרפו תיעד תושב העיר אמיר יעקב, שמפעיל את עמוד הפייסבוק ביקורת בונה.

רכב שרוף ברחוב נחום בכפר סבא. צילום: ביקורת בונה

רכבים שרופים ברחוב נחליאלי בכפר סבא. צילום: ביקורת בונה

"בתקופה האחרונה אפשר להבחין כי יש עלייה משמעותית בשריפות כלי רכב, בעיקר בשעות הלילה ובתקופת זמן קצרה", אומר אלירן שמש, דובר כבאות והצלה תחנת השרון, "ברוב השריפות שנחקרו אכן נבדק חשד להצתה והעניין נמצא בטיפול משטרתי".

במשטרה שללו כי מדובר במצית סדרתי, למרות שבשלושה מתוך ארבעת המקרים המאפיינים דומים מאוד: שלוש משריפות הרכבים פרצו בחלק המזרחי של העיר, וכולן פרצו בשעת ערב מאוחרת, או לפנות בוקר. ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "ככלל, כל חשד להצתה נחקר על ידי משטרת ישראל. מדובר באוסף אירועים שאינו קשור אחד לשני, וחלקו עדיין נתון בחקירה לבירור הנסיבות".

רכב שרוף בשכונת יוספטל בכפר סבא. צילום: ביקורת בונה

רכבים שרופים באזור עתיר ידע בכפר סבא. צילום: ביקורת בונה


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר