הקופי טרי בימים טובים יותר

הצילו את הקופי טרי: הבעלים של הבר המיתולוגי שניזוק בשריפה מבקש את עזרתכם כדי לפתוח מחדש

חיים יוסף זקוק למיליון שקלים כדי לשפץ את הבר, ופונה לקהל הבליינים הוותיק של המקום: "מי שרוצה לתרום ולעזור מוזמן לפנות אלינו. כל תרומה תתקבל בברכה"

פורסם בתאריך: 25.11.19 13:06

חיים יוסף, הבעלים של הבר-מסעדה המיתולוגי קופי טרי, שברחוב ויצמן 24, מבקש מהציבור ומקהל הלקוחות הוותיק של המקום סיוע במימון שיפוץ המקום, שניזוק בדליקה שפרצה במקום בחודש ספטמבר. מאז הדליקה נותר המקום סגור, ויוסף אומר כי נדרשים לו כמיליון שקלים כדי לפתוח את המקום מחדש. אם לא ישיג את הסכום ייסגר הבר שנחשב לאחד המיתולוגיים בכפר סבא.

את הקופי טרי פתחו מחדש, לפני כשלוש שנים, השותפים אמיר אלחי ואיתן ספיר, ומיתגו אותו מחדש תחת השם Coffee 3. לפני כשנה וחצי החליף המקום שוב ידיים עם כניסת הבעלים החדש חיים יוסף, שהעביר את הניהול לבתו הילה. בתחילת חודש ספטמבר שוב נסגר המקום, ולבליינים חיכתה הודעה קצרה בעמוד הפייסבוק של הבר שהכריזה על סגירה לרגל שיפוצים.

חיים, הקופי טרי נסגר?

"כן. כרגע הקופי 3 נסגר סופית. זה קרה בגלל שנכנסנו לחובות אחרי שהיתה שריפה בלוח חשמל מרכזי של כל החנויות בבניין שבו אנחנו פועלים, בתחילת חודש ספטמבר. הלוח התלקח, היה עשן עד השמים, הגיעו שלוש כבאיות, אמבולנסים וניידות משטרה. לנו היה ביטוח רק למבנה. המשכנו להחזיק מאז את העסק, למרות שהוא היה סגור, והמשכנו לשלם משכורות לעובדים ונכנסנו לקשיים. הבנו שזה לא יכול להמשיך ככה כי אין לנו את התקציב הדרוש לשיפוץ. עשינו כל מה שצריך. סידור של רשיון העסק, קולינר שעלה 20 אלף שקל, הוצאות על התוכניות ומה לא. נשאר לנו רק לשפץ את המקום, כי אחרי כל זה נותרנו רק עם חובות. עלי כל מה שקרה השפיע מאוד קשה מבחינה בריאותית. קיבלתי התקף לב ועברתי החודש ניתוח לב פתוח בגלל מה שקרה".

ומה התוכניות הלאה?

"אנשים שואלים בפייסבוק ורוצים לדעת אם אנחנו פותחים שוב. אני לא מאמין שנוכל לפתוח שוב בלי עזרה. זה לא נעים, ומרגיש לי כמו לבקש נדבות, אבל אנחנו מוכנים לפתוח את המקום אולם חסרים לנו מיליון שקלים לטובת השיפוצים. אני לא מתבייש לבקש את עזרת ההמונים והלקוחות שגדלו ובילו במקום. מי שרוצה לתרום ולעזור לנו לפתוח את המקום מחדש מוזמן לפנות אלינו. זה המקום המיתולוגי של העיר כפר סבא. כל תרומה תתקבל בברכה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר