הפועל כפר סבא נגד מכבי הרצליה. צילום: ענת מיודובניק

ריחות של שום: צמד ובישול של זכרי סידרו 0:3 לכפר סבא על הרצליה

צמד ובישול של רועי זכרי סידרו פתיחה חלקה לירוקים. טום שלח, נכדו של הבעלים, עלה כמחליף. משפחות שום ושרף הגיעו בהרכב מלא

פורסם בתאריך: 3.8.17 22:36

הפועל כפר סבא פתחה הערב (חמישי) את עונת 17/18 ואת עידן יצחק שום בצורה מושלמת, לאחר שגברה 0:3 בביתה על מכבי הרצליה, במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו לעיניי 300 צופים. צמד של רועי זכרי (5, 15) ובישול שלו לרז כהן (25) עד הדקה ה-30, סידרו שלוש נקודות ראשונות בעידן שום.

עוד לפני המשחק חתם הבלם/מגן הסרבי דושאן מאטוביץ, שימשיך לעונה נוספת במועדון. מי ששותף במשחק היה טום שלח, נכדו של יצחק שום ובנו של אמיר שלח, שזכה להשתתף בחגיגה כשנכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה. יורש העצר (21) שיחק בעונה שעברה בעירוני קרית גת מליגה א' דרום וגדל במחלקת הנוער של רמת השרון.

יצחק שום במשחק גביע הטוטו. צילום: ענת מיודובניק

לפני המשחק נמסר מ"עמותת הלב הירוק" כי עד כה נמכרו תוך יומיים 220 מנויים. איצטדיון לויטה, לו יש בעיות רישוי בשלב זה, אושר על ידי מנהלת הליגה באופן זמני למשחק גביע הטוטו בלבד. במפגש נכחו הערב 300 צופים בלבד, ביניהם משפחות שום ושרף בהרכב מלא. עד כה עדיין לא ברור מה יהיה תפקידם  של עידן שום ואורי שרף במועדון. מסיבה לא ברורה, בכפר סבא המשיכו בסירובם לאפשר לשחקנים ולמאמן להתראיין.

ההרכב שפתח במשחק: בן ויצמן, תומר לוי, סהר בראון, חליל פריג' (מאור גד), מיקי יאזו (טום שלח), איתי אלקסלסי (בן כוואז), יהב אפריאט (יוחאי קריב), עומר פדידה, רז כהן, עידן דוד (סתיו נסיקובסקי), רועי זכרי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זהר

    סקור מצוין להבדיל מone שאצלו עד הדקה ה80 היה 00 ורק לאחר מכן החלו הגולים. המשך כך מרתק. מחכה מידי יום לדיווח עלצקבותה שיכולה להאבק בצמרת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר