שחף תור. צילום: סימונה שאול
שחף תור. צילום: סימונה שאול

הפועל כפר סבא בכדורסל עלתה למקום הראשון: "נכנסו לקצב"

הקבוצה של שחף תור רושמת כבר ארבעה ניצחונות רצופים בליגה הארצית, כולל תבוסה שהנחילה למכבי קרית ביאליק. לקראת קרב הצמרת מול כפר קאסם אמר המאמן: "מבחן רציני ראשון עבורנו, מקווה שהאולם יהיה מלא"

פורסם בתאריך: 5.12.19 15:51

נראה שקבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא עלתה על דרך המלך. אחרי חבלי קליטה בליגה השלישית שכללו תבוסה למכבי חדרה הגיעה סדרה מרשימה של ארבעה ניצחונות רצופים – שלושה בליגה ואחד במסגרת גביע האיגוד. האחרון שבהם התרחש בראשון השבוע, עת אירחה כפר סבא את מכבי קריית ביאליק והביסה אותה 77:104.

רבע ראשון נהדר אותו ניצחה 17:33 סימן את הכיוון הכללי, כאשר המארחת ירדה להפסקה ביתרון 40:58. מגמת השליטה הירוקה נמשכה גם במחצית השנייה וטיול קליל ברבע האחרון בו עצרה כפר סבא את יריבתה על 13 נקודות בלבד לעומת 25 שקלעה, חתם את הניצחון הגדול. בר אזולאי הצטיין עם 25 נק’ ו-6 ריב’, כשלצידו איתי קרביוב עם 14 נק’ ו-5 ריב'. יותם שירן (13 נק’), אור מורדוך (12) ולירז אריאלי (11) קלעו גם הם בספרות כפולות עבור המנצחת. עוד קלעו לכפר סבא: טל חדד 8, אדיר הרוש 7, עילאי שאול ורז אורבך 6 כ"א. טמיר אריאלי הוותיק קלע רק 2 נק’, אך גילה עליונות מרשימה בפן הקבוצתי ותרם לא פחות מעשרה אסיסטים.

בעקבות הניצחון, כבשה הקבוצה של המאמן שחף תור את פסגת הליגה הארצית מחוז צפון כבר בשלב מוקדם, כאשר במאזנה 9 נקודות – ארבעה ניצחונות לעומת הפסד בודד בתום חמישה מחזורים. היריבה מהקריות, אגב, עדיין מחפשת אחר ניצחון בכורה העונה. "יותם שירן חזר מפציעה וזה היה משמעותי עבורנו. מעבר לזה נכנסנו לכושר ולקצב, אבל למעט חדרה פגשנו קבוצות חלשות על הנייר, כך שהמשחקים הקשים עוד לפנינו", אמר שחף תור. "לאט לאט הדברים נראים טוב יותר מבחינתנו, החבר'ה מתחברים ולומדים להכיר אחד את השני על המגרש. עם זאת, ברור שיש לנו עוד הרבה לאן להתקדם, בעיקר מבחינה הגנתית".

מבחן רציני צפוי לכפר סבא בשלישי (19:30, היובל) במשחק ביתי מול הפועל כפר קאסם. הסנטר יונתן לוי עדיין פצוע וטרם שיחק העונה, ובקבוצה עושים מאמץ להכשירו להתמודדות. כמו כן, בעקבות המומנטום בו היא נמצאת, מקווים בכפר סבא למלא את האולם הביתי בכ-700 אוהדים שידחפו אותה קדימה. מנגד, היריבה זכתה עד כה בשלושה ניצחונות ומלבד העובדה שתקציבה גבוה יותר משל כפר סבא, משחק בשורותיה הגארד המצוין טל קרפלס, ששיחק בשנתיים האחרונות בגלבוע/גליל מליגת העל ולפני כן בנס ציונה.

"לכפר קאסם יש סגל מצוין, הקבוצות די שוות ברמתן וזה מבחן רציני ראשון עבורנו. לא יהיה פשוט, אבל אנחנו מגיעים לנצח", אמר תור לקראת ההתמודדות. "אני מקווה שכולם יהיו בריאים והאולם יהיה מלא". לצד היכולת המרשימה בליגה, העפילה כפר סבא אוטומטית לרבע גמר גביע האיגוד, שם תמתין למנצחת בין מכבי חדרה לבית”ר כפר יונה, שיתמודדו ביניהן בשלב שמינית הגמר ב-29 בדצמבר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר