מתחם אושילנד. צילום עזרא לוי
מתחם אושילנד. צילום עזרא לוי

בלי מוזיקה, בלי כריזה, בלי מסכים: באושלינד מתכוונים להמשיך את פיילוט "שעה שקטה" לאורך כל השנה

במהלך ימי רביעי של חודש דצמבר "מושתק" הקניון לטובת ילדים עם צרכים מיוחדים. חבר הנהגת "הורים מיוחדים כפר סבא", שלומי ריעני: "השעות האלה קריטיות לילדים שרגישים לסביבה רועשת, אנו מקווים שהפיילוט יימשך"

פורסם בתאריך: 15.12.19 08:41

הנהלת מתחם אושילנד בכפר סבא מתכוונת להמשיך, לאורך כל השנה, את המיזם שמתקיים במתחם במהלך חודש דצמבר, ובמסגרתו, בין השעות 18:00-16:00 בימי רביעי, אין בקניון מוזיקה, כריזה ומסכים פועלים, לרווחתם של ילדים עם צרכים מיוחדים. "לרווחתם של ילדים אלו והוריהם, מתחם אושילד ישמח להמשיך בשעה השקטה כמסורת ולהיות לעזר לחברה", נמסר מדוברות אוישלנד.

כאמור, כחלק מאירועי חודש המודעות לאנשים עם מוגבלויות המתקיים בכפר סבא, החליטו בהנהלת אושילנד לקיים את מיזם "שעה שקטה ו"להשתיק" את הקניון למשך שעתיים, כשהמוזיקה בחנויות, המוזיקה הכללית ברחבי המתחם, המסכים המרצדים והכרוז יופסקו. המיזם הוא שיתוף פעולה בין הקניון לבין "הנהגת הורים מיוחדים כפר סבא", במטרה להנגיש ולהנעים את המקום לילדים המיוחדים ומשפחותיהם, כדי שיוכלו לבלות במתחם ללא כל הפרעה או סיכון.

"יש ילדים רבים עם מוגבלויות שגורמות להם להיות רגישים לרעש ולסביבה רועשת, ובעיקר כשמדובר בילדים על הספקטרום האוטיסטי שיש להם הפרעות של ויסות חושי", מסביר חבר "הנהגת הורים מיוחדים כפר סבא", שלומי ריעני, "במקרים בהם יש יותר מדי רעש, אורות וריצודים הילדים עם האלה עשויים להיכנס לסטרס, לצעוק ויש כאלה שעשויים לברוח. הרעשים והריצודים משפיעים עליהם ברמות שונות ולעתים קריטיות, כל ילד והרגישות שלו. אנחנו שומעים המון סיפורים בהנהגה שלנו ומבינים כמה השעות האלה קריטיות לילדים עם צרכים מיוחדים. לכן פניתי לאושילנד לכבוד חודש המודעות וביחד עשינו את הפיילוט הזה, שבתקווה ימשך לאורך כל השנה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. קארין

    איזה יופי. הלוואי שיממשו את זה לאורך כל שעות היום ובכל מקום ציבורי, גם לטובת ציבור ללא צרכים מיוחדים. הרעש (של מוזיקה) בחנויות, בבתי קפה ובמסעדות בארץ הוא בלתי נסבל.

  2. סיגל

    למה רק לבעלי צרכים מיוחדים? כולם צריכים שקט. תבקרו בווינה, בסקנדינביה, בגרמניה – ותראו שהעולם המתורבת לא רועש כמונו.

  3. עינת

    זה יהיה פשוט נפלא בלי כל הרעש המיותר הזה, שרק מעייף ומעמיס על החושים. רעש הוא מזהם סביבתי, כמו עשן, כמו פלסטיק. וכן, גם רעש פוגע בבריאות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר