כביש 531. צילום עזרא לוי
כביש 531. צילום עזרא לוי

החל מספטמבר: שתי רמפות חדשות בכביש 531

ב-18 בספטמבר ייפתחו שתי הרמפות. האחת תוביל את הנהגים ישירות מ-531 לכיוון מערב אל כביש 4 לכיוון דרום. השנייה תחבר את כביש  4 לכיוון צפון אל 531 לכיוון מערב

פורסם בתאריך: 6.8.17 14:39

ב-18 בספטמבר ייפתחו לתנועה שתי הרמפות הגדולות והאחרונות במקטע רעננה דרום בכביש 531. אחת מהן היא הרמפה שתוביל את הנהגים הנוסעים בכביש 531 מערבה, לכיוון כביש 4 דרומה. בכך כל מי שנוסע מכיוון כביש 6 לכיוון מערב יוכל להתחבר ישירות לכביש 4 לכיוון דרום. הכניסה לרמפה הזו היא מיד אחרי שעוברים את גשר מל"ל, דרך הנתיב הימני אל תוך מעבר מקורה מבטון. היא עוברת מתחת לכביש 4, מתעקלת שמאלה ויוצאת ישירות אל תוך כביש 4, דרומית למחלף ולגשר 531. פתיחת הרמפה הזו אמורה להוריד משמעותית את העומס בגשר בן גוריון בכניסה לרעננה, ולמנוע את הצורך לעשות סיבוב פרסה על הגשר כדי להגיע לכביש 4 לכיוון דרום.

כמו כן תפתח הרמפה המובילה מכביש 4 לכיוון צפון אל כביש 531 לכיוון מערב. כך, מי שנוסע מכיוון צומת מורשה לכיוון צפון יוכל להתחבר ישירות ל-531 לכיוון מערב מבלי להגיע לרמזור של צומת רעננה. הכניסה לרמפה הזו היא בצמידות לירידה הקיימת היום מכביש 4 לכיוון כפר סבא, לפני גשר 531. בין הירידה לכפר סבא ובין הנתיבים הראשיים של כביש 4 יהיה נתיב שיוביל בצורת לולאה סביב מתחם הכניסה לתחנת הרכבת הסמוכה לאמדוקס אל מתחת לכביש 4 ישירות אל 531 לכיוון מערב.

עד לפתיחת שתי הרמפות, יתקיימו שינויים בהסדרי התנועה בגשר מל"ל (דרך 402). ביניהם: תהיה תוספת פניה שמאלה בגשר למי שבא מכיוון סוקולוב ועולה לגשר לכיוון משטרת כפר סבא, ותתאפשר פניה חדשה שמאלה לכיוון הוד השרון. בנוסף, תתווסף פניה שמאלה למי שבא מכיוון הוד השרון לכיוון רחוב הטחנה (בית המשפט), כשברמזור על הגשר תתאפשר פניה שמאלה לתוך רחוב הטחנה, והרחוב יהפוך להיות חד סטרי כך שתתאפשר בו תנועה ממזרח למערב בלבד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יפתח

    מה לגבי פיתרון עבור אלו המגיעים מכביש 4 מכיוון צפון ורוצים להשתלב ב-531 לכיוון מזרח? האם יהיה להם פיתרון בדמות רמפה/השתלבות, או שימשיכו להיות מנותבים לפקקים של הכניסה לכפ״ס?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יכולים לצאת לכיוון מערב, להסתובב בגשר הראשון ברעננה ולחזור. כול זה פחות מ4 דקות בערב.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר