מסאי דגו. צילום: הפועל כפר סבא
מסאי דגו. צילום: הפועל כפר סבא

דגו: "אפשר להבין את האוהדים שלא מגיעים, נקווה לתת להם רגעי אושר"

מאמן הפועל כפר סבא מלא ביטחון לאחר ה-0:3 על הרצליה: "נרצה לצרף עוד 3-4 שחקנים". מסיבת העיתונאים שהייתה אמורה להערך היום נדחתה

פורסם בתאריך: 6.8.17 15:39

מאז שמונה למאמנה הראשי של הפועל כפר סבא, מסאי דגו נמנע מלהתראיין. אולי ה-0:3 המשכנע על מכבי הרצליה בגביע הטוטו, גרם למאמן הצעיר להפתח. "התרגשתי מאוד לפני המשחק הראשון שלי", מודה דגו. "אני מאמין שעם הזמן נראה טוב יותר. צריך לבוא צנועים ולעבוד קשה. הגענו למצבים בחצי הראשון והיינו טובים, אך בחצי השני הרמה שלנו ירדה".

"אנחנו צריכים להתאמן ולעבוד עוד הרבה ואז נוכל להבקיע אפילו יותר שערים", המשיך המאמן. "בסך הכל בשביל משחק ראשון בגביע הטוטו זה היה בסדר גמור. אנחנו צריכים לעשות עוד כמה משחקים ואז לראות איך אנחנו מתקדמים. אמרתי לשחקנים שאני רוצה לראות שהם רצים יותר מהיריב".

המאמן הצעיר, שקיבל מהבעלים החדש יצחק שום את הקרדיט להמשיך על הקווים, סיפר על המטרות: "אנחנו לא מצהירים על יעד מסויים, אנחנו רוצים לבוא בכל משחק ולהראות רעב. הכי חשוב לי שנראה טוב יותר מהיריבה. לגבי הסגל, אנחנו צריכים עוד שלושה-ארבעה שחקנים ויהיה לנו סגל טוב". למשחק מול הרצליה הגיעו רק 300 אוהדים, ודגו מתייחס לכך: "אפשר להבין את הקהל אחרי השנה שהוא עבר. יש פה קהל גדול והכל תלוי בנו. אם ניתן לו רגעי אושר אנחנו נהנה מזה כי יש פה קהל איכותי".

בנושא אחר, מסיבת העיתונאים שהיה אמור לערוך היום יצחק שום נדחתה להמשך השבוע. על פי המועדון, הסיבה לדחייה היא "עקב אי הגעת המסמך המאשר את העברת הבעלות מאת ההתאחדות לכדורגל (פרט טכני בלבד של קבלת המסמך)".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר