מעטפות קלפי
צילום אמיל סלמן

"לפחות בתחום השחיתות, לא יכולה להיות שנה גרועה מ-2019"

הפרלמנט של צומת השרון עונה על שאלה אחת בשבוע, והפעם: האם 2020 תהיה טובה יותר למדינה מאשר 2019?

פורסם בתאריך: 31.12.19 12:32

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

"אני רוצה להאמין ששנת 2020 תהיה טובה יותר משנת 2019, גם משום שלא יכולה להיות שנה גרועה יותר משנת 2019. המספר 20 הוא כפולה של עשר, וכאשר אנחנו נשאלים מה המצב ואומרים עשר זהו סימן טוב ששנת 2020 תהיה שנה טובה. לפחות בתחום השחיתות הציבורית לא יכולה להיות שנה גרועה מ-2019 ששברה את כל שיאי השחיתות הציבורית בישראל מאז ומתמיד. שנת 2019 הצטיינה כמעט בשיתוק והתדרדרות בתחום הבריאות, החינוך, התרבות ולמעשה זה היה המצב בכל השירותים הציבוריים הניזונים מכספי הממשלה או מתוקצבים מכספי הממשלה. תכלה שנת 2019, כישלונותיה ומחדליה, ותחל שנת 2020 וברכותיה". (דב עילם הוא אמרגן)

 

אמיר כהנא

"אני לא נביא, קשה לדעת מה יהיה. אני חושב שהרבה תלוי במצב הפוליטי. כרגע כבר למעלה משנה אין ממשלה אופרטיבית והרבה דברים תקועים ומחכים שזה יסתדר. בן אדם אחד, בגלל צרכים אישיים שלו, גורר את כולנו למערכת בחירות שלישית. אני מקווה שאחריה נוכל לצאת לדרך חדשה לטובת כולנו. דבר ראשון – חייבים להתאחד שוב. נגרם פה פיצול ופילוג לצרכים פוליטיים וחשוב שנבין שזאת הארץ של כולנו, וגם אנשים שונים עם דעות שונות יכולים לאהוב את הארץ מכל ליבם וכולם רוצים שיהיה פה טוב. זה המאחד וזה מה שצריך לגרום לנו לנוע קדימה לעתיד טוב יותר". (אמיר כהנא הוא מאמן כדורסל ומנהל אגודת כדורסל ומנהל את קבוצת הפייסבוק כפר סבא – התושבים לפני כל אחד)

 

הלן שי

"אני מקווה ששנת 2020 תהיה טובה למדינה יותר מקודמתה. תקום ממשלה שתטפל בכל הנושאים הדחופים למען האזרחים בכל תחומי החיים. במיוחד תקדם נושאים בתחומי הרווחה, הבריאות, החינוך, נכים וקשישים. תפעל למיגור תופעת האלימות נגד נשים והפחתת תאונות הדרכים. אני מאחלת ששנת 2020 תביא איתה גם שלום וביטחון במיוחד לתושבי הדרום. שנה אזרחית טובה". (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

 

אלי אליהו

"כולי תקווה ששנת 2020 תהיה טובה יותר למדינה מאשר 2019. אבל לצערי לא בטוח שזה יקרה, המדינה תקועה ונכנסת למערכת בחירות שלישית ברציפות. וגם אחרי שיסתיימו הבחירות ייקח לממשלה זמן לקום ולהתארגן. וכל זה בהנחה שלא יהיו בחירות בפעם הרביעית. (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

 

אורי נגר

אורי נגר

אני מאמין ששנת 2020 לא תהיה שונה משנת 2019 – שנה של אי בהירות כלכלית מדינית ופוליטית. את שנת 2019 בזבזנו על שני מערכות בחירות מכוערות עם פוליטיקאים שלא יודעים 'לחתוך' ולקחת מנהיגות. כפועל יוצא מזה נשארנו תקועים בתחום המדיני והכלכלי. 2020 לא הולכת להיות שונה בדיוק מאותן סיבות שציינתי למעלה, אלה אם כן אחד מראשי המפלגות הגדולות יהיה מספיק אמיץ לעשות צעד בכיוון שונה להשקפתו אך לטובת מדינת ישראל". (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר