מעיין נגב
מעיין נגב

בעקבות הבעיות הכלכליות: מעיין נגב התפטר מבית"ר כפר סבא

למרות פתיחת העונה הטובה, המצוקה הכספית במועדון מליגה ב' הובילה לעזיבתו של המאמן, לאחר שמרבית שחקני ההרכב שוחררו. "במצב שנוצר הקבוצה נחלשה משמעותית", אמר נגב

פורסם בתאריך: 31.12.19 15:14

מאמן בית"ר כפר סבא, מעיין נגב, התפטר מתפקידו אתמול (שני), לאחר שהקבוצה סגרה את הסיבוב הראשון בליגה ב' דרום א' בטעם חמוץ, כשנוצחה 2:0 בידי הפועל הוד השרון מהתחתית. "שחקנים יקרים, מסיבות שונות ולאחר מחשבות רבות, בלב כבד החלטתי לעזוב את הקבוצה", נפרד נגב בהודעה שכתב לשחקניו. "אני רוצה לומר לכם שאני אוהב וגאה בכל אחד ואחד, נהניתי מאוד לעבוד אתכם ואין לי ספק שרבים מכם תתקדמו ותגיעו רחוק. כרגע הדבר החשוב מבחינתכם זה להישאר ביחד ולהיות חזקים כדי ללכת קדימה ולחזור ליכולת הטובה שאני יודע שאתם מסוגלים להציג. אוהב את כולכם וזמין תמיד לעזרה או ייעוץ, בהצלחה בהמשך". בהנהלת בית"ר כפר סבא ניסו לשכנע את נגב להמשיך בתפקידו ואף הבטיחו כי הקבוצה תתחזק בהקדם במספר שחקנים לאחר שיועבר התקציב העירוני לשנת 2020, אך המאמן היה איתן בדעתו לעזוב.

עזיבתו של נגב נבעה בראש ובראשונה ממצוקה כלכלית של המועדון, כאשר רבים משחקני הסגל שפתחו את העונה עזבו לאחר שבקבוצה לא יכלו לעמוד בתשלום שכרם. "הסיבה בגללה עזבתי היא שמרבית שחקני ההרכב שוחררו לבקשת ההנהלה ובהסכמתי, אך הייתי בטוח שאוכל לצרף  שחקנים אחרים בכסף הזה", אמר המאמן. "לצערי בעיות כלכליות הביאו למצב שלא אפשרו לי להביא שחקנים במקומם, אלא רק בסכומים נמוכים בהרבה. במצב שנוצר הקבוצה נחלשה משמעותית, מה שלא אפשר להמשיך בקו של פתיחת העונה הטובה שעשינו, עם מיקום בצמרת וזכיה בגביע המחוז. לכן העדפתי לסיים את תפקידי כרגע. אני רוצה לומר תודה להנהלת המועדון שנתנה לי את ההזדמנות ומאחל למועדון הצלחה בהמשך הדרך".

כאמור, אחרי פתיחת עונה טובה שטיפחה לא מעט ציפיות, סוגרת הקבוצה את הסיבוב הראשון במקום התשיעי בטבלה עם 19 נקודות – חמישה ניצחונות, ארבע תוצאת תיקו ושישה הפסדים. בשישי תפתח הקבוצה את הסיבוב השני בליגה במשחק חוץ מול השישית בטבלה, הפועל קלנסוואה. עוזר המאמן, דני סוויסה, עשוי לעמוד על הקווים עד למינוי מאמן קבוע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר