צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

לחוצים מהשפעת? מהרו להירשם: ילדים מכפר סבא יוכלו להתחסן ברעננה

משרד הבריאות יפעיל מוקד חיסונים עד סוף החודש בבית הספר ברטוב ברעננה, וגם ילדי כפר סבא יכולים להירשם. החיסונים מיועדים לתלמידי כיתות ב', ג' ו-ד' שלא קיבלו את החיסונים באופן מסודר השנה בבתי הספר

פורסם בתאריך: 15.1.20 13:51

משרד הבריאות יחסן מחר (חמישי), 16 בינואר, תלמידי כיתות ב', ג' ו-ד' נגד שפעת ברעננה באמצעות הזכיינית "פמי בריאות". ההודעה נשלחה להורים על ידי מזכירויות בתי הספר בכפר סבא. מבדיקת צומת השרון עולה כי החיסונים אמורים להתקיים עד סוף החודש והם מיועדים לילדים שלא קיבלו את החיסונים באופן מסודר השנה בבתי הספר. המועדים הבאים לחיסונים יפורסמו בהמשך.

בפמי בריאות אומרים כי ההודעה נשלחה גם להורי תלמידים שמתגוררים ביישובים סמוכים לרעננה על מנת לאפשר להם להתחסן במידה והיום הזה מתאים להם, גם לאור המחסור בחיסונים בקופות החולים. בתשובה לתלונות הורים מדוע לא מתקיימים חיסונים גם בכפר סבא, אומרים בפמי בריאות כי הם מנהלים דין ודברים עם עיריית כפר סבא באשר למועד ביצוע חיסונים בעיר, מועד שיפורסם ברגע שתתקבל החלטה.

בהודעה שנשלחה להורים על ידי מזכירויות בתי הספר נכתב: "על פי מדיניות משרד הבריאות בשנת תש"ף, יחוסנו בבתי הספר תלמידי כיתות ב', ג', ד' בחיסון נגד שפעת. משרד הבריאות מספק את חיסוני השפעת. השנה הגיעו החיסונים מאוחר לארץ. עם קבלת החיסונים ממשרד הבריאות באמצע חודש נובמבר 2019, חברת פמי הזכיינים של משרד הבריאות, החלה לחסן בבתי הספר, בהתאם למדיניות משרד הבריאות. גם בעיר רעננה עדיין מתקיימים חיסונים בבתי הספר ועתידים להסתיים במהלך ינואר. חברת פמי מעמידה לרשות התלמידים מוקד חיסונים ביום חמישי ה-16 בינואר בין השעות 14:00-18:00, בספריית בית הספר ברטוב ברחוב אליעזר יפה 14 ברעננה. ההרשמה תסתיים יום לפני בשעה 16:00, על מנת שנוכל להיערך עם מספר חיסונים וכוח אדם מתאים. ביום זה יתנו חיסונים רק לתלמידי כיתות ב', ג', ד' בלבד".

ההרשמה למוקד באמצעות הלינק המצורף.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר