בנג'מין קוקו חוגג עם טום שלח ובובקאר טראורה. צילום: ירדי עואמי
בנג'מין קוקו חוגג עם טום שלח ובובקאר טראורה. צילום: ירדי עואמי

נס ללא סוכר / הטור של רועי עדן

הניצחון של הפועל כפר סבא על נס ציונה היה חשוב מאין כמותו, בזה אין ספק, אך לא תזיק יותר תעוזה מצד המאמן. בני יהודה והפועל תל אביב הן קבוצות בינוניות, אופיר חיים חייב לשדר לשחקנים שצריך להוציא נקודות במשחקים האלה

פורסם בתאריך: 15.1.20 14:50

1. ברור לכולם שמלבד הניצחון, שהוא כמובן העיקר, אין יותר מדי ממה להתעודד מהמשחק מול סקציה נס ציונה. שתי הקבוצות עלו למשחק בידיעה שהפועל רעננה, הצלע השלישית בתחתית הצפופה, ניצחה את הפועל באר שבע ולכן הניצחון במשחק הזה הינו קריטי. חניכיו של אופיר חיים פתחו את המשחק בלחץ מרשים על הכתומים מהשפלה ואף באו על שכרם בדקה התשיעית עם שער בכורה של בנג'מין קוקו (שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה) לאחר פריצה סוחפת של בובקאר טראורה באגף ימין, כאשר מי שהתחיל את המהלך עם חילוץ כדור בראשו היה טום שלח, שהציג יכולת נהדרת ומשחק הקרבה ראוי לציון.

באופן תמוה, במקום לנצל את המומנטום ולהמשיך ללחוץ במטרה להגדיל את התוצאה, מיד לאחר השער התחילה הקבוצה במשחק נסוג ואפשרה לחניכיו של עמיר תורג'מן לתקוף ללא הרף את שערה עד סיום המשחק ולהסתפק במתפרצות חסרות תכלית (13:3 בקרנות לכתומים). הייתי יכול להבין את ההוראה הזו של חיים במקרה של יריבה מצמרת ואפילו מרכז הטבלה, אך מול יריבה חלשה ושוות כוחות כנס ציונה, הייתי מצפה לניהול משחק עם יותר תעוזה במטרה להכריע אותו בשלב מוקדם יותר ולא לצפות לנס שנצליח לשמור על רשת נקיה במשך יותר משמונים דקות. הנס בדמות הניצחון אמנם הגיע בסוף, אך טעמו רחוק היה מלהיות מתוק.

2. מלבד שלח וטראורה, גם דן עזריה בלט והציג יכולת מצוינת בקישור האחורי תוך כיסוי שטחים נרחבים במרכז השדה ומעורבות מרשימה במשחק. במרכז ההגנה סודיק אטנדה וטל מכלוף עשו עבודה טובה מאד וביחד עם איתמר ישראלי המצוין היו אחראים למשחק החמישי העונה שאנו שומרים על רשת נקיה. שמחתי מאוד על שילובו בהרכב של יהב אפריאט, שאמנם לא בלט באופן מיוחד, אך בהחלט הוכיח עצמו כראוי לכך בפרורי הדקות להן זכה עד כה, וגם לנוכח העובדה המצערת שהקבוצה לא משופעת, בלשון המעטה, בשחקני בית. שגיא דרור בהופעת הבכורה שלו אמנם לא הרשים, אך ניכר שעם עוד קצת התאקלמות בקבוצה יהיה לו מה לתרום. נקווה שביחד עם לוואגה קיזיטו האוגנדי והחתמתו המעניינת של בן רייכרט נוכל לסכם בסיום העונה את חלון ינואר כמוצלח.

3. לפנינו שני משחקי בית מאוד חשובים מול בני יהודה והפועל תל אביב. מדובר בשתי קבוצות בינוניות למדי, שאמנם עדיפות עלינו, אך עדיין חשוב מאוד שאופיר חיים לא יהסס ויעביר לחניכיו מסר ברור עם שאיפה לתוצאות טובות. אם לא ננצח לפחות באחד מהמשחקים הללו נהיה בבעיה רצינית, כי באופן ריאלי קשה להאמין שנצליח לאסוף יותר מנקודה, במקרה הטוב, משני המשחקים הבאים לאחר מכן מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. בני יהודה מגיעה למשחק מולנו ביום שני כשהיא סוחבת חמישה הפסדים מתוך ששת משחקי הליגה האחרונים, בואו רק נקווה שלא שוב אנחנו נהיה אלה שנחלק נקודות לקבוצה שמגיעה אלינו פצועה, כפי שקרה מול הפועל ת"א והפועל ב"ש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר