איתמר ישראלי. צילום: ירדי עואמי
איתמר ישראלי. צילום: ירדי עואמי

איתמר ישראלי: "אנחנו צריכים להמשיך את הדרך החדשה שיצאנו אליה"

השוער, שהציג יכולת גבוהה מול נס ציונה, דיבר לקראת המשחק מול קבוצתו לשער בני יהודה: "זה המבחן שלנו". רייכרט וקיזיטו צפויים להיות בסגל

פורסם בתאריך: 16.1.20 12:57

הקלה גדולה בהפועל כפר סבא השבוע, אחרי הניצחון על נס ציונה שהעלה את הירוקים מעל הקו האדום. אחד המצטיינים, כהרגלו יש לומר, הוא השוער איתמר ישראלי, שניצח בכל שלושת הקרבות הישירים מול מוסא מאזו ושמר על הניצחון של כפר סבא.

"הניצחון הזה שחרר הרבה לחץ, לא רק בגלל העלייה מעל הקו האדום, כי המיקום בטבלה פחות רלוונטי בשלב הזה", אמר ישראלי. "עשינו ניצחון חשוב וצברנו שלוש נקודות מול היריבה הישירה שלנו, ואלה הדברים החשובים שאפשר לקחת מהמשחק. אופיר הכין אותנו מקצועית עד הפסיק הכי קטן, וגם מנטלית הבנו שזה הזמן לקחת נקודות. מבחינה אישית, אני עומד בהרבה מבחנים במהלך העונה ושמח שהייתי שם עבור הקבוצה".

ישראלי גם פרגן לכובש שער הניצחון ששבר בצורת ארוכה: "כולנו עודדנו את בנג'מין ושמחנו מאוד שהוא הבקיע את השער החשוב הזה. הכי מגיע לו, היה לו קשה עם זה שלא כבש הרבה זמן וזה מכניס לסחרחורת מסוימת, אבל הוא המשיך לתת הכל ואני מקווה שמכאן הוא יחזור למסלול וייצא לדרך חדשה".

רייכרט וקיזיטו, שנכחו במשחק קבוצתם החדשה, צפויים לרשות המאמן אופיר חיים בשבוע הבא מול בני יהודה של אלישע לוי, לה רק ארבע נקודות יותר במסגרת צפיפות האוכלוסין בחלק התחתון (שני, 19:00, האצטדיון העירוני בפתח תקוה). "תמיד יהיה לי רגש לבני יהודה ומדובר במקום שגדלתי בו", אמר ישראלי לקראת ההתמודדות. "זה המבחן שלנו, כי ניצחון אחד עשינו כבר ארבע פעמים, אבל רצף של שני ניצחונות עוד לא עשינו העונה. אנחנו צריכים להמשיך את הדרך החדשה שיצאנו אליה משחק אחרי משחק". אגב, בקבוצה בדקו את אופציית צירופו של חלוץ בני יהודה, דור ג'אן, אך עם השער שכבש השבוע ג'אן בהפסד להפועל תל אביב, ספק אם בסופו של דבר ישוחרר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר