הפועל כפר סבא מול בני יהודה
הפועל כפר סבא מול בני יהודה

מחמאות לחוד ונקודות לחוד: הפועל כפר סבא הפסידה 1:0 לבני יהודה

הירוקים היו טובים יותר מיריבתם אך לא הצליחו למצוא את הרשת. דור ג'אן כבש שער נפלא בדקה ה-57 לקבוצה של אלישע לוי. כפר סבא עדיין בלי ניצחון ביתי העונה

פורסם בתאריך: 20.1.20 20:53

הפועל כפר סבא חזרה הערב (שני) למצב המוכר והעצוב מבחינתה: יכולת טובה, שליטה במגרש ומחמאות על היכולת, אבל ללא נקודות. בני יהודה הייתה הקבוצה הפחות טובה באצטדיון בפתח תקוה, אבל יצאה כשידה על העליונה עם ניצחון 0:1.  כפר סבא עדיין ללא ניצחון ביתי העונה ורושמת משחק עשירי מתוך 19 ללא שער זכות.

המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד וכללה הזדמנות אחת לכל צד. בדקה ה-19 סובב הקפטן עומר פדידה כדור למשקוף ובנג'מין קוקו, שהיה חופשי וחייב היה לקרוע את הרשת, שלח מ-5 מ' את הריבאונד מעל השער. מנגד, עמית זנטי ניסה את כוחו ממרחק שתי דקות להפסקה, אבל איתמר ישראלי עצר. בן רייכרט, בהופעת בכורה בכפר סבא, ניצל מהרחקה אחרי פגיעה בפניו של שחקן יריב, כשרועי ריינשרייבר העדיף משום מה לא לשלוף לו צהוב שני, 0:0 בהפסקה.

בדקה ה-54 בעט רייכרט מתוך הרחבה, אבל אמיליוס זובאס היה מוכן. בדקה ה-57 הגיע השער הכתום משום מקום באיום הממשי הראשון. שי מזור פרץ לעבר השער ונבלם, אבל בלי להתכוון יצא לו בישול לדור ג'אן, שמהאוויר שלח מקו ה-16 כדור אדיר לחיבורים, 0:1 בני יהודה.

בדקה ה-64 הקבוצה של אלישע לוי כמעט הכפילה את היתרון, אבל מוחמד גדיר נעצר בקורה. החלוץ מאוגנדה, לוואגה קיזיטו, ערך בכורה כמחליף כששותף בחצי השעה האחרונה במקומו של פדידה, אבל לא הצליח לשנות את התוצאה. שגיא דרור היה קרוב לעשות זאת בדקה ה-73 אחרי פעולה טובה, בסיומה בעט בעוצמה מחוץ לרחבה, אבל זובאס הדף ושמר על שלוש הנקודות הכתומות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חטאנו לפניך - רחם עלינו

    אנא אבינו שבשמיים אל מלא רחמים בוראנו מלכנו

  2. אוהד ירוק

    מעניין מתי אדון ישכיל ויבין שהצטדיון בפתח תיקווה זה מגרש מנחוס לקבוצה שהוא הבעלים של הפועל כפר סבאיעלה חזרה לביית למבצר של הקבוצה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר