אופיר חיים. צילום: עזרא לוי
אופיר חיים. צילום: עזרא לוי

זמן לעשות שינוי / הטור של רועי עדן

כאשר יכולת ההשפעה של המאמן על שחקניו שואפת לאפס, לצד יכולת חלשה לאורך רוב שלבי העונה, נראה כי ההחלטה להיפרד מאופיר חיים היא בלתי נמנעת

פורסם בתאריך: 22.1.20 16:59

1. הפועל כפר סבא היא ללא ספק קבוצה חשובה לליגת העל. הפעם היה זה תורה של בני יהודה ליהנות משירותיהם האדיבים של הירוקים ולאסוף שלוש נקודות, לאחר שנוצחו בחמישה מתוך ששת מחזורי הליגה האחרונים. גם הפועל תל אביב, באר שבע, קריית שמונה ומכבי נתניה זכו לשירות המיוחד הזה. המשותף לכולן הוא שעד או סביב (לפני ואחרי) המשחק מולנו, קצב צבירת הנקודות שלהן עמד על 15-30 אחוזים, קצב של קבוצה שמועמדת לירידה.

אופיר חיים בחר נכון שעלה במערך התקפי ועם בן רייכרט בהרכב (הופעת בכורה מוצלחת). במחצית הראשונה הבחורים מהשכונה לא היו במשחק ולמרות יכולת קבוצתית לא רעה של כפר סבא, הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים. אני לא יודע מה בדיוק חשב לעצמו חיים בשלב הזה ומה אמר לשחקניו, אבל במקום להגביר את הלחץ במטרה לזכות בניצחון כל כך חשוב לקראת סדרה של שלושה משחקים קשים במיוחד (הפועל ת"א, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים), שהסיכוי שנאגור בהם יותר מנקודה או שתיים שווה בערך לסיכוי שבנג'מין קוקו יבקיע העונה ולא רק מקו השער, הקבוצה נחלשה באופן משמעותי ואפשרה לזהובים לשלוט בקצב המשחק. מה שבעיקר היה מתסכל זה לראות שגם לאחר ספיגת השער, לא ראינו קבוצה ש"מתאבדת" במטרה להציל את המשחק ולצאת לפחות עם נקודה. במקום שבדקות הסיום נפעיל לחץ כבד ושהמשחק יתנהל במחצית המגרש של היריבה, מצאנו קבוצה שמתגוננת מאחור שכמעט ולא מצליחה לצאת קדימה, מלבד פעם אחת שבה נשרקה לזכותנו בעיטה חופשית על סף הרחבה, אותה לא השכיל שגיא דרור (זה חיזוק, שומי?) לנתב למסגרת.

2. לא ברור לי כיצד דן עזריה, שהצטיין בניצחון המקרי על נס ציונה, ויהב אפריאט, שהוכיח עצמו ברוב ההזדמנויות המעטות שקיבל, לא מצאו את מקומם על הדשא במשחק מול בני יהודה אף לא כמחליפים. כאשר יכולת ההשפעה של המאמן על שחקניו שואפת לאפס, לצד יכולת חלשה לאורך רוב שלבי העונה, קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה ומאזן ביתי מביך ואיום בדמות 2 נקודות מתוך 27 אפשריות, נראה כי ההחלטה להיפרד מאופיר חיים היא בלתי נמנעת. נשאלת רק השאלה האם מי שבאמת צריך להבין את העובדה הזו מבין אותה?

3. בשבת מחכה לנו הפועל תל אביב הלוהטת תחת המאסטרו ניר קלינגר. בסיבוב הקודם, כאמור, הוצאנו אותה ממשבר עמוק וסיפקנו את שלוש הנקודות הראשונות שלה העונה. הפעם אנחנו מקבלים את האדומים במצב הפוך לחלוטין עם רצף מרשים של ארבעה נצחונות. כעת נותר רק לקוות שנעשה להם את הפעולה ההפוכה. בינינו, בלי שאף אחד שומע, עם איך שאנחנו נראים גם תיקו יהיה בסדר, רק אל תספרו את זה למאמן ולמעסיקו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תיקו יהיה בסדר ?

    אתה שומע את עצמך אדון כתב ? קצב צבירת הנקודות שלנו קטסטרופלית תיקו נגד הפועל ת"א יהיה כמו הפסד חייבים לנצח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר