ספר כלבים מומלץ (Shutterstock) צילום: siamionau pavel
ספר כלבים מומלץ (Shutterstock) צילום: siamionau pavel

ספר כלבים מומלץ בשרון: הכירו את "Animalove"

בין אם כלבכם משיר את פרוותו בכל רחבי הבית ובין אם אתם רוצים לטפח אותו ולהעניק לו מראה יפה ונקי, תספורת כלבים הן כבר זמן רב הפתרון היעיל ביותר להתמודדות עם פרוותן המשתוללת של חיות המחמד שלנו

פורסם בתאריך: 27.1.20 17:55

Animalove שבכפר סבא הינה חנות שאליה מגיעים בעלי כלבים, ולעיתים גם חתולים, כדי להעניק לחיות המחמד שלהם תספורות אופנתית שעל הדרך עוזרת להיפטר מעודפי הפרווה שמוצאים תמיד את דרכם אל בגדיהם ואל ריהוט הבית.

את החנות הקימו אוראל ואלמוג, זוג צעיר בעל המון אהבה לבעלי חיות מחמד שביקש ליצור בית חם ונעים לכל מי שנכנס מבעד לדלת החנות. כיום מנהלים השניים את החנות כשהערך המנחה אותם הוא הדאגה והשמירה על בריאותם של הכלבים ועל רווחתם.

המקום עצמו מחולק לשני חללים: החנות, שבה תוכלו למצוא צעצועים, מזון, חומרי טיפוח, מזרנים, קולרים וכל שאר המוצרים הנלווים אותם צריכות חיות המחמד שלכם, והמספרה המיוחדת של המקום, שהפכה כבר מזמן למוקד אטרקציה לעוברים ושבים ברחוב.

חדר המספרה המרווח של Animalove סגור בצדו האחד בוויטרינה גדולה, שקופה ומרשימה שמבעדה כל עוברי האורח יכולים להציץ ולראות את כל תהליך התספורת. כך יכולים בעלי הכלבים לבחור להיות נוכחים במהלך כל התספורות בחדר המספרה או לחליפין להמתין בבית הקפה שממול, המשקיף בצורה מושלמת על הנעשה במספרה.

״לעיתים אנשים מתבלבלים לחשוב שתספורת של כלבים דומה במידה מסוימת לתספורת של בני אדם, אבל האמת לא יכולה להיות רחוקה יותר. כלב שמגיע להסתפר יכול לשתף פעולה אבל יכולים להיות גם כלבים שקצת חוששים מהתספורת – התפקיד שלי הוא בין היתר ליצור איתם חיבור זריז, לרכוש את אמונם, להרגיע אותם ולעשות להם חוויה נעימה כך שלא יחששו לחזור גם בפעמים הבאות״. מסביר אוראל.

צילום עצמי

צילום עצמי

צילום עצמי

צילום עצמי

״עם זאת, חשוב שבעלי כלבים יבינו כי הטיפול שאני מעניק לחיית המחמד שלהם רק מתחיל אצלנו אבל ממש לא נגמר ברגע שהם יוצאים מהמספרה. במהלך התספורת אני מעניק לכלב טיפול כולל: שם לו חומר דנטלי על השיניים, סרום על השיער, מנקה ודואג לו כדי שיצא מכאן במיטבו, אבל חשוב שהטיפול המסור ימשיך גם בבית. חשוב להבריש את הכלב, לשים לו תכשירים שונים, לטפל לו בעור ולדאוג לבריאותו הכללית. כל מי שמגיע לכאן מקבל בנוסף על התספורת גם הדרכה על האופן בו ניתן לטפח ולשמור על בריאותו של הכלב כך שיוסיף להיות בריא וחיוני״.

התספורות אותן עושה אוראל לכלבים משרתות את הצד הבריאות והטיפוחי של הכלב, אך שום דבר כמובן לא נחסך מהצד האופנתי. כל כלב מקבל תספורת אלגנטית וססגונית שמבטיחה שלא רק שהוא יגיש טוב – הוא גם יראה טוב.

בהתאם למצבו, גודלו, סוג פרוותו וסגנון התספורת משתנים זמני התספורות, הנעים לרוב בין שלושת רבעי שעה לשעה וחצי ולעיתים אף יום שלם, הכל כמובן בהתאם לצרכים. מכיוון שכל כלב שונה במאפייניו הדרך הכי טובה לגלות כמה זמן תיקח התספורת וכמה זמן יש לכם בשביל לשתות את הקפה שלכם בבית הקפה שממול, היא להגיע למקום ולהתייעץ עם אוראל שישמח לתת לכם תשובה.

צילום עצמי

צילום עצמי

לאחר סיום התספורת וכשאתם מוכנים לתזוזה, תוכלו לעבור בחנות המהממת של Animalove שהוקמה כדי לתת מענה איכותי לבעלי חיות מחמד שרוצים את הטוב ביותר עבור החברים שלהם. בחנות ישנם מזון, מתקנים, חומרי טיפוח וצעצועים לכלבים, חתולים, בעלי כנף, מכרסמים ואפילו לדגים (בהזמנה מראש).

אם בריאות כלבכם חשובה לכם, אם אתם רוצים להעניק לו תחושה מיוחדת ואם החלטתם שמקומה היחידי של הפרווה הוא על גופם של כלבכם, תוכלו להגיע ל-Animalove. אוראל ואלמוג ישמחו להעניק לכלבכם טוטאל-מייקאובר ועל הדרך גם יתנו לכם מספר טיפים משני חיים על האופן בו תוכלו לדאוג שכלבכם יהיה בריא וימשיך לקשקש בזנבו בכיף ובשמחה.

כתובת: ויצמן 142, כפר סבא
שעות פעילות:
א-ה: 21:00-09:00
ו': 16:00-09:00
טלפון: 09-8984974
לינק לפייסבוק
לינק לאתר


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר