מרוץ כפר סבא 2018. צילום רמי זרנגר
מרוץ כפר סבא 2018. צילום רמי זרנגר

לראשונה: מקצים מיוחדים לקטועי גפיים ולקויי ראייה במרוץ כפר סבא

מחזיקת תיק הנגישות חברת המועצה לירית שפיר שמש: "כפר סבא מעודדת את ספורטאיה, כולל אלו עם המוגבלויות, כך שאין טבעי יותר מכך שתהיה הראשונה בארץ ביוזמה המשותפת הזו"

פורסם בתאריך: 30.1.20 18:11

עיריית כפר סבא מתכוונת לקיים במרוץ כפר סבא ה-30, שיתקיים בחודש מרץ, מקצה של עשרה קילומטר ללקויי ראייה ומקצה של עשרה קילומטר לספורטאים פראלימפיים. כך אומרת מחזיקת תיק הנגישות והמודעות לאנשים עם מוגבלויות בעירייה, חברת המועצה לירית שפיר שמש. לקויי הראייה ירוצו בשילוב מלווים. במקצה לספורטאים הפראלימפים יוכלו להשתתף קטועי גפיים תחתונים ועליונים. מקצה נוסף יהיה מקצה לאופני ידיים.

שפיר שמש: "אחד היעדים החשובים ביותר מבחינתי בפעילותי כחברת מועצת העיר היא אותן פעילויות משותפות לאנשים עם מוגבלות ולאנשים ללא מוגבלות. כאשר שני הציבורים הללו נפגשים, נוצרת מודעות הדדית מקרבת ומרגשת ומוסרות דעות קדומות רבות. כאשר הדבר קורה בתחום הספורט, שיש בו ערך רב לכל אדם העוסק בו, ובוודאי לאנשים עם מוגבלויות, יש לכך משמעות אדירה.

"כפר סבא היא עיר בה האדם הוא במרכז. הדבר מתבטא הן בעידוד פעילויות הספורט המתקיימות בה בשפע, כולל המירוץ רב המשתתפים הזה והן בהתקדמות כל הזמן בתחום הנגישות והמודעות לאנשים עם מוגבלויות. כפר סבא גם מעודדת את ספורטאיה, כולל אלו עם המוגבלויות, כך שאין טבעי יותר מכך שתהיה הראשונה בארץ ביוזמה המשותפת הזו. אני מאחלת לנו לא רק מירוץ מוצלח, אלא שיהווה דוגמה ומופת לכל היישובים והערים בארץ מה היא הכלה אמתית של אנשים עם מוגבלויות שלהם אהבה משותפת לתחום חיים מופלא זה, דהיינו הספורט, ביחד עם אנשים ללא מוגבלויות – לקידום בריאותם הפיזית והנפשית ולאיכות חייהם".

לירית שפיר שמש

לירית שפיר שמש


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר