חניות בכחול לבן "שמורות לרופא" ברחוב המייסדים 20 בכפר סבא. צילום אריה אברמזון

שש חניות בכחול לבן "שמורות לרופא". מנהל המרפאה: "נמחק את הכיתובים"

החניות ליד מרפאת מאוחדת ברחוב המייסדים מסומנות בכחול לבן, אבל כיתובים על הקירות מרתיעים את התושבים מלחנות שם. העירייה: "הנחנו לקופת החולים להסיר את השילוט"

פורסם בתאריך: 12.2.20 14:26

מול שוק כפר סבא, ברחוב המייסדים 20, ממוקם סניף קופת חולים "מאוחדת". מדובר באזור עמוס בכלי רכב ברוב שעות היום וממילא קשה מאוד למצוא בו חנייה. תושבים בעיר מתלוננים כי על החומה שמול שש מהחניות, בסמוך לקופת החולים, כתוב בצבע לבן כי החניה שמורה לרופא. זאת על אף שהתמרור המסומן בשולי החניה הוא כחול לבן. באחת מהחניות אף כתוב מספר הרכב לו שמורה החניה.

לטענת התושבים, רבים מהם מבינים שיש פה סתירה בין התמרור לכיתוב, אך חוששים לחנות במקום פן יקבלו דוח. לדבריהם מדובר בניסיון נואל של צוות קופת החולים לנסות ולהותיר את החנייה פנויה עבורם אף שזו כבר אינה שמורה להם.

"החניות לא שמורות לאף אחד", אומר מנהל המרפאה חיים נאורי, "זה משהו היסטורי כי פעם החניות היו שייכות למרפאה, והיום כבר לא. בגלל שכולם חונים שם אף אחד לא מחק את זה. הטענה כאילו אנחנו רוצים להשאיר עבורנו את החניות אינה נכונה. רק היום הסתובבתי חצי שעה עם הרכב כדי למצוא חניה. מחר אמורות להתבצע עבודות שיפוצים במרפאה – קבלן צובע לי את החזית, אז אני אבקש ממנו למחוק את הכתובים".

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכה העירייה, השילוט הוצב בשטח ציבורי והעירייה הוציאה הנחיה לקופת החולים להסירו באופן מיידי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מישהי

    הם לא טוענים גם שהם שמורות. פעם חניתי שם ומדאגה שאלתי את המזכירה. היא אמרה שאין בעיה להחנות שם.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר