בנימין נתניהוצילום אלכס קולומויסקי
בנימין נתניהו צילום אלכס קולומויסקי

"הציבור עייף. אין משהו שיוציא את האנשים להצביע"

הפרלמנט עונה על שאלה אחת בשבוע, והפעם: האם שיעור ההצבעה ישתנה בבחירות הקרובות?

פורסם בתאריך: 20.2.20 11:27

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

"לדעתי שיעור ההצבעה יקטן בבחירות הקרובות מאחר וחלק ניכר מהציבור הרחב מאס בהתנהלות הפוליטית ורבים מאילו שאינם מקורבים למפלגה זו או אחרת יעדיפו קרוב לוודאי לא לבזבז את זמנם ולא ללכת להצביע. יותר ויותר מתושבי ישראל מאמינים שהבחירות הקרובות לכנסת כנראה שוב לא יביאו לשינוי ולהכרעה וצפוי לתושבי ישראל בחירות נוספות. מי שיצא נשכר מחוסר הכרעה בבחירות הקרובות יהיה ראש הממשלה הזמני בנימין נתניהו ושריו הזמניים בממשלת המעבר, שימשיכו לכהן בתפקידם עוד תקופה ארוכה. גם ליברמן לא מעוניין במספר מצביעים רב דבר שיבטיח לו לשמר את מעמדו כלשון מאזניים בין הגושים". (דב עילם הוא אמרגן)

 

הלן שי

"אני מקווה מאוד ששיעור המצביעים יגדל. זוהי חובה וזכות אזרחית להצביע ולהשפיע בבחירות. אלו הן בחירות דמוקרטיות חופשיות ובפעם השלישית חשוב ששיעור ההצבעה יגדל". (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

 

אלי אליהו

"בגלל התיקו הצפוי גם במערכת הבחירות הקרובה, אחוז ההצבעה ירד בצורה דרסטית. הציבור עייף כבר מכל סבבי הבחירות, ואין גם משהו שבאמת יוציא את האנשים מהבתים להצביע. בעבר קרו דברים גדולים שהציתו את השטח ואחוז ההצבעה היה גבוה יותר, אבל כולם כבר מאסו בפוליטיקאים ובכל הפסטיבל האין סופי הזה שמסרב להסתיים". (אלי אליהו הוא כוכב רשת)

 

אמיר כהנא

"כל הבחירות האלה הן בזבוז כספי ציבור (הכסף שלנו ), בזמן שנבחרי הציבור (חברי הכנסת) כבר שנה לא עובדים והכל מהסיבה שמלך הספינים, שקורא לעצמו ראש ממשלה למרות שאין לו רוב כבר כמעט שנה, לא מוכן לשחרר את כסא ראש הממשלה, כדי לטפל בבעיות המשפטיות החמורות שהתגלו אצלו, ושם את כל המדינה בהמתנה בגלל אינטרסים אישיים בלבד. מי שעדיין לא הבין את זה מתעלם מהמציאות. הציבור כבר מאבד אמון בפוליטיקאים ואני מקווה שבכל זאת יצאו להצביע, כי מי שלא מצביע בעצם מצביע בדיוק לאדם ההפוך ממנו". (תושב כפר סבא אמיר כהנא הוא מאמן כדורסל ומנהל אגודת כדורסל ומנהל את קבוצת הפייסבוק כפר סבא – התושבים לפני כל אחד)


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הנכים התייאשו ממבבטחות שיעלו את הקיצבה לא מאמינים לאף אחד במי יבחו???

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר