יהב אפריאט. צילום: שרון בוקוב
יהב אפריאט. צילום: שרון בוקוב

מזל שיש את רעננה: הפועל כפר סבא הפסידה 3:1 להפועל באר שבע

הירוקים רשמו הפסד שלישי ברציפות, אך שמרו על פער חמש הנקודות מהקו האדום בזכות ההפסד של נס ציונה ורעננה. יהב אפריאט כבש ראשון, מרואן קבהא ובן שהר הפכו עוד במחצית הראשונה. במחזור הבא: קרב תחתית מול הפועל רעננה

פורסם בתאריך: 23.2.20 22:08

למרות שהיה נראה שהיא יוצאת לדרך חדשה לאחר חלון ההעברות של חודש ינואר, הפועל כפר סבא חוזרת לקרקע. הקבוצה של אופיר חיים רשמה הערב (ראשון) הפסד שלישי ברציפות, 3:1 להפועל באר שבע במשחק רדיוס שנערך בנתניה. למרות ההפסד, הפער מהקו האדום עומד על חמש נקודות, כאשר בשבוע הבא תפגוש כפר סבא את הפועל רעננה לקרב ראש בראש.

על השער הראשון במשחק אחראי יהב אפריאט, שקיבל הזדמנות בהרכב על חשבון בובקאר טראורה. אפריאט קיבל בדקה ה-11 כדור נהדר מדן עזריה, הטעה שני שחקנים ואת אוהד לויטה שיצא לא טוב, וכבש את ה-0:1 המפתיע לכפר סבא. האדומים היו קרובים להשוות בדקה ה-26, כאשר דויד סימאו הרים כדור חופשי ובן שהר נגח למשקוף. בדקה ה-37 הגיע השיוויון. סימאו הרים לא טוב בעיטה חופשית, הכדור הגיע למרוואן קבהא שבעט לשער, אך הכדור פגע בגרשון קופי, הטעה את איתמר ישראלי ונכנס לרשת, 1:1.

באר שבע השתלטה על המשחק בשלב הזה והשלימה את המהפך עוד לפני המחצית, שוב ממצב נייח. אביב סולומון התרומם עם יד מושטת להגבהה מכדור קרן, ולאחר התייעצות עם צוות ה-VAR נשרק כדור עונשין מ-11 מטרים, אותו ניצל שהר כדי להשלים מהפך, 1:2. דקה לאחר מכן שיר צדק כמעט כבש את השלישי, אך הבלם בעט ממצב קורץ החוצה. עוד לפני המחצית החליף אדריאן רוצ'ט את בן רייכרט המוצהב.

כפר סבא הראתה סימנים של חזרה למשחק במחצית השנייה ועומר פדידה התקרב לשיוויון בדקה ה-68, אך הבעיטה שלו לאחר הגבהה של דן עזריה הלכה מעל המשקוף. בדקה ה-79 הגיע השער שגמר את הסיפור. מסירה לא טובה של אמאדו סוקונה הובילה למתפרצת של אלטון אקולטסה, שדהר באגף השמאלי, עבר את אדריאן רוצ'ט ובעט לשער מזווית קשה, ישראלי הדף לרגליו של ספורי, שבעט לרשת, 3:1 שישראלי יכול היה למנוע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. חבל

    אם לא פאניקה מיותרת וריכוז מול השער ניצול מצבים אנחנו מנצחים פשוט חבל

  2. נקבות

    אני עוד צחקתי על צלישר כנראה הוא הדביק אתכם באימונים לפניי שהוא היה במנודים בצד כי אתם כולכם משחקים כמהו בדיוק והתוצאות בהתאם הפעם שלא יהיו טענות לשופט כי הוא לא אשם רק אתם אשמים

  3. את האמת

    מסכן שום הוא היחידי שכואב לי עליו כמה הוא עשה שינה חיזק מה לא עשה כדי שהקבוצה הזו תתרומם וכלום לא מצליח מסכן לא מגיע לו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר