הרב רפאל ברבי בפתח החנות. צילום פרטי
הרב רפאל ברבי בפתח החנות. צילום פרטי

זו לא טעות: רפאל ברבי מוכר תחפושות יוקרתיות בשקל אחד

האיש שעומד מאחורי "אור מצווה" - מיזם הסופרמרקט למשפחות מעוטות יכולות, פתח במבצע מיוחד לפורים עבור אותן משפחות וילדים. "אנחנו רוצים שכל הילדים ירגישו שווים", הוא אומר

פורסם בתאריך: 24.2.20 11:14

ילדים נזקקים תושבי כפר סבא והסביבה יוכלו בחג הפורים הזה לרכוש בסופרמרקט "אור מצווה" שברחוב היוצרים 2 באזור התעשייה בעיר, תחפושות יוקרתיות בעלות סמלית של שקל אחד. מדובר בילדים שקיבלו אישור לכך מאגף הרווחה בעיר מגוריהם.

"לפני שלוש שנים הקמתי סופרמרקט ובית תמחוי כדי לעזור לנזקקים ועכשיו, לקראת פורים, אנחנו רוצים שכל הילדים יהיו שמחים, ילדים נזקקים שרוצים לחגוג את החג ואין להם שום דבר", מסביר האיש שעומד מאחורי המבצע הזה, הרב רפאל ברבי, "יש לנו יותר מ-1,400 משפחות שיש להם אישור מהרווחה שאיתו הם יכולים לקבל תחפושת בשקל, לעשות קניות ולאכול בבית התמחוי. מחירי התחפושות האלה בחנות צעצועים רגילה הוא בין 400-250 שקלים. אצלנו זה המחיר הזול ביותר בארץ והמטרה היא לסייע לאותן משפחות שלא להוציא על התחפושות מאות שקלים וכדי שהילדים שלהם ירגישו שווים כמו כולם".

אילו תחפושות אתם מציעים למשל?

"ספיידרמן, אמה ואלזה, שחקני כדורגל כמו רונאלדו, פוקימונים ועוד הרבה מאוד סוגים של תחפושות".

ברבי, בן 39, איש חב"ד שעלה זה מכבר מצרפת. הסופרמרקט שהקים מסייע למאות משפחות לעבור את היום מבלי להיות תלויות ומוגבלות במוצרים שמגיעים בסלי המזון המחולקים על ידי עמותות הסיוע הפועלות בעיר, ולאפשר להן לבחור את המצרכים שלהם הן באמת זקוקות. לדבריו, הוא מחזיק יותר מ-10,000 תחפושות בעבור המיזם הזה. "ראיתי בחיים שלי כל כך הרבה משפחות שקשה להם ואין להם לתת לילדים שלהם", הוא מספר, "חשוב היה לי לעזור להם אבל אני לא לבד ויש הרבה אנשים שעוזרים לי לעזור להם. יש תורמים שרוצים לעזור ומבינים שזה מאוד חשוב".

המיזמים שהקים מאוד מצליחים. "הסופר מצליח מאוד. זה מקום אחד שבאמת אנשים שזקוקים לו באים. לפני זמן לא רב עשינו מבצע על פירות וירקות. יש לנו מקרר ענק של פירות וירקות וזה כבר לא מחיר מוזל, זה מחיר אפסי. אנחנו מוכרים כל שקית בשקל. באיזה סופר אפשר לקנות שקית עגבניות או מלפפונים בשקל אחד? אצלנו אפשר לעשות את כל הקניות בעשרה שקלים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר