בני גנץ, בנימין נתניהו, אביגדור ליברמן. צילומים אוהד צויגנברג, אליהו הרשקוביץ
בני גנץ, בנימין נתניהו, אביגדור ליברמן. צילומים אוהד צויגנברג, אליהו הרשקוביץ

סיבוב רביעי? "העם יצטרך לצאת לרחובות ולדרוש ממשלת אחדות"

הפרלמנט של כפר סבא עונה על שאלה אחת בשבוע. והפעם: האם אחרי הבחירות תורכב ממשלה או שיהיה סיבוב בחירות נוסף?

פורסם בתאריך: 2.3.20 16:25

אורי נגר

אורי נגר

"אני רוצה להאמין שלא יהיו בחירות רביעיות. יחד עם זאת, כשבוחנים את הסקרים האחרונים, יכול מאוד שלא תהיה ברירה. לדעתי הפעם אם לא תהיה ממשלת שמאל עם כחול לבן או ממשלת ימין עם הליכוד העם יצטרך לצאת לרחובות ולדרוש ממשלת אחדות. לא יכול שישב אדם כגון יאיר לפיד ויפסול אדם אחר כאשר בית משפט העליון לא פוסל ישיבה איתו (נתניהו). אם יהיו בחירות רביעיות זה יהיה על הראש של לפיד בלבד שיתבגר ויעשה לטובת המדינה ולא לטובתו ולתאבת הנקם האישי שלו". (אורי נגר הוא איש עסקים ויו"ר עמותת כפר סבא הצעירה)

 

הלן שי

"אני מקווה מאד שאחרי הבחירות תורכב ממשלה חדשה שתקדם נושאים חברתיים ומדיניים חשובים. בתקווה שתוקם קואליציה רחבה אמינה וטובה לעם ולמדינה". (הלן שי היא בעלת משרד יחסי ציבור ופעילה במועצת הנשים)

אמיר כהנא

"ככל שיהיו יותר סיבובים, ביבי יקבל פחות ופחות קרדיט, שכן ברור לכולם שהוא זה שגורר את כל המדינה לעוד בחירות כדי לשמר את מעמדו כראש הממשלה הזמני. אני מקווה בשביל כולנו שלא יהיה סבב רביעי. גם הסבב השני היה מיותר ובטוח הסבב השלישי. כל הסיפור הזה רק מוכיח שחייבים לשנות את שיטת הממשל פה בארץ, הפוליטיקאים מתעסקים בבחירות כבר שנה שלמה, במקום להוביל אותנו ולדאוג לנו באמת". (תושב כפר סבא אמיר כהנא הוא מאמן כדורסל ומנהל אגודת כדורסל ומנהל את קבוצת הפייסבוק כפר סבא – התושבים לפני כל אחד)

 

דב עילם

דב עילם. צילום עזרא לוי

"כמו רבים רבים הייתי שמח שאחרי הבחירות הקרובות תהיה הכרעה ותקום ממשלת שמאל מרכז שתוציא את מדינת ישראל מהמצב ההגון. ממשלת מעבר ו/או ממשלה זמנית מצוינת בעיקר לביבי נתניהו.
כולם יודעים, כולל נתניהו, שאילו אולי היה זז הצידה ומטפל בהגנה משפטית במסגרת החשדות הפליליים החמורים היתה לנו ממשלה זה מכבר". (דב עילם הוא אמרגן)

 

אלי אליהו

אלי אליהו

"אני לא רואה ממשלה באופק. כרגע מאזני הכוחות שקולים ושווים כמעט לחלוטין. מי שמהווה לשון מאזניים, ובעיקר בגללם לא תוקם ממשלה, אלה הרשימה המשותפת שהתחזקו מאוד וליברמן. שניהם יחד זה יותר מ-20 מנדטים שלא מתווספים לאף אחד שירצה להקים ממשלה. בקיצור, אנחנו בבעיה רצינית". (אלי אליהו הוא כוכב רשת)


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר