עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר
עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

אתם מוזמנים לפרגן לעובד העירייה שנתן לכם שירות יוצא דופן

עיריית כפר סבא מזמינה את תושבי העיר לפרגן לעובד שנתן להם שירות מעולה, אכפתי ומכל הלב

פורסם בתאריך: 14.8.17 12:53

עיריית כפר סבא, באמצעות אגף השירות, מקדמת קמפיין חדש, תחת השם "שירות יוצא דופן", במסגרתו מוזמנים תושבי העיר לפרגן לעובד עירייה שנתן להם "שירות מעולה, אכפתי ומכל הלב".

באמצעות הודעה לדואר האלקטרוני מוזמנים התושבים לכתוב על אחד מעובדי העירייה שנתן להם שירות משמעותי, וכל ההמלצות והסיפורים יגיעו לוועדה מיוחדת שבכל חודשיים תכריז על שלושה עובדים שהעניקו את השירות הטוב ביותר. חברי הוועדה הם ממלאת מקום סמנכ"ל שירות וקהילה צאלה וקסמן גונן, מנהל אגף משאבי אנוש והדרכה, צפריר רוזן, יו"ר ועד העובדים חיה שפירא ומנהל מחלקת שירות ליאור גפן. לדברי העירייה, המהלך נועד לעודד עובדים לשפר ולייעל את השירות ולהעצים את האחריות האישית של כלל העובדים בארגון.

וקסמן גונן: "התוכנית נועדה במטרה להגביר את רמת השירות בקרב עובדי עיריית כפר סבא ולהעצים את האחריות האישית של כל העובדים בארגון. פתחנו בקמפיין מאחר וחשוב לנו לציין באופן מיוחד שירות מצטיין, המתאפיין ביצירתיות, יוזמה ואכפתיות יוצאי דופן. אני מזמינה את תושבי העיר להגיש את המלצתם על עובדים ראויים להוקרה על שירות שנתנו במהלך שנת 2017".

ממלא מקום ראש העירייה, צביקה צרפתי: "עיריית כפר סבא ממשיכה לקדם את מהפיכת השירות לתושבי העיר ופועלת בנחישות על מנת לשפר את השירות שאנו מציעים, ובכללם לייעל ולקצר את תהליכי הטיפול בבקשות התושבים. הוקרת העובדים היא נדבך משמעותי, ואין ספק כי עובדים שירותיים הם בעלי ערך עבור הארגון ובפרט עבור אלה המקבלים את שירותיו".

את ההמלצות יש להעביר אל ליאור גפן, מנהל מחלקת שירות, בכתובת [email protected].

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר