טיפול בפוביות. השיטה של פז אושרן (צילום עצמי)
טיפול בפוביות. השיטה של פז אושרן (צילום עצמי)

אין לי חברים: השיטה של פז אושרן להפוך למגנט חברתי

פז אושרן, מאסטר ומורה מוסמך ל- NLP והיפנוזה, פיתח שיטה להיות מגנט חברתי שכולם מתעניינים בו ורוצים להיות איתו בקשר. השיטה לשדרוג מיומנויות חברתיות נלמדת בהרחבה ובשפה קלילה ומובנת ברב המכר שלו שזכה להצלחה רבה

פורסם בתאריך: 4.3.20 16:18

"הערכה עצמית" ו"קשרים חברתיים'"הם שני מונחים הנקשרים זה בזה ופועלים כמעגל סגור. אנשים עם הערכה עצמית נמוכה מתקשים ביצירת חברויות וקשרים ולחילופין, כשלאדם אין כמעט חברים – ההערכה העצמית שלו נפגעת.

כדי לפתור את הלופ הזה, יש לטפל בהערכה העצמית ובביטחון עצמי, כדי שיהיה קל יותר לרכוש חברים ולהמשיך לחזק את הביטחון עוד ועוד. פז אושרן, מאסטר ומורה מוסמך ל-NLP והיפנוזה, פיתח שיטה חדשנית ומתקדמת להעלאת ההערכה והביטחון העצמי של תלמידיו, תוך כדי יצירת חברויות חדשות. כך למעשה, הוא מטפל בשני מרכיבי המעגל הסגור בו זמנית. בספר הראשון שכתב ופרסם – "איך להיות מגנט חברתי" הוא מפרט את עקרונות השיטה שלב אחר שלב בשפה פשוטה, נעימה ואותנטית ובגיבוי תרגילים מתאימים שיאפשרו לכם להתאמן ולהתנסות.
"מה אני רוצה שיקרה?" שואל פז אושרן באחד העמודים הראשונים בספר, "שלא תמצאו עצמכם לבד ביום שישי בערב", הוא משיב "שתמצאו עצמכם מוקפים באנשים איכותיים גם כשאתם מגיעים למקום חדש, שבו נוכחים אנשים חדשים לגמרי שאינכם מכירים; שספר הטלפונים שלכם יכיל עשרות או מאות אנשים, שכולם נכונים לעזור לכם בכל שעה; שתדעו לנהל שיחת עומק; שהחברים שלכם יהיו חברים אמתיים, אלו שבהם בחרתם ולא כי אין אופציה אחרת; שתדעו להשפיע על אנשים ולרתום אותם למטרות שלכם; שתדעו לתקשר ולהסביר כל מה שעל ליבכם; ושתדעו לפענח אנשים עוד בטרם דיברו.

קורס דמיון מודרך, משולב כחלק מתכנית הלימודים בבית הספר 'פז אושרן' – בית הספר המוביל לקורסי NLP ותקשורת בינאישית מתקדמת. צילום יח"צ

קורס דמיון מודרך, משולב כחלק מתכנית הלימודים בבית הספר 'פז אושרן' – בית הספר המוביל לקורסי NLP ותקשורת בינאישית מתקדמת

אם אתם מוכנים, אז אפשר להתחיל"

הספר "איך להיות מגנט חברתי" זכה להצלחה רבה וביקוש רב בחנויות והפך מהר מאוד לרב מכר. הוא מלמד כל אחד מאיתנו כיצד להפוך להיות מאותם אנשים אהודים, שתמיד מצליחים לעניין ולסחוף אחריהם אחרים. אלו שאנחנו רוצים להמשיך לדבר איתם גם אחרי המפגש הראשוני, ולהמשיך להיות איתם בקשר. שוחחנו עמו על כך.

איך הופכים למגנט חברתי?

"יצירת חברויות היא בסופו של דבר, תוצאה של מיומנות חברתית" משיב פז אושרן, "ברגע שמפתחים את המיומנות הזו ומרחיבים אותה, אפשר להתחבר לכל אחד שרוצים. ההוכחה לכך היא שאנחנו רואים שאנשים מתחברים ומכירים כל הזמן והדבר מתרחש באופן טבעי, לעתים, צריך לחדד את המיומנות הנכונה".

כיצד עובדת השיטה שלך לפיתוח מיומנויות חברתיות?

"השיטה לפיתוח מיומנויות חברתיות שפיתחתי, מבוססת על שיטתNLP – 'תכנות' המוח ומערכת העצבים דרך שפה, ושינוי תהליכי חשיבה והתנהגויות אוטומטיות. שיטת NLP פותחה בשנות השבעים בידי שני חוקרים שרצו להבין מהם המאפיינים המהותיים של אנשים מצליחים, וכיצד לבודד אותם ולהשתמש בהם כדי לגרום גם לאנשים אחרים להצליח.

"אני ביססתי את השיטה שלי על ה- NLP והתמקדתי בתחום המיומנויות החברתיות. חקרתי למשך זמן רב את אותם אנשים בעלי מיומנויות חברתיות מפותחות, אלו שתמיד במרכז העניין וקל להם מאוד ליצור חברותיות אמיתיות וארוכות, בודדתי את המאפיינים הספציפיים שלהם לרשימה מגוונת של תכונות נרכשות, ואני מלמד אנשים בקליניקה שלי ודרך הספר, כיצד לרכוש ולבסס מיומנויות אלו תוך כדי ניסיונות ואימון".

אז כל אחד בעצם יכול להפוך למרכז הבמה?

"בהחלט, אם הוא מאוד רוצה בכך ומוכן להתגבר על קשיים וחסמים, ללמוד וליישם. יש תהליכי חשיבה מסוימים שאצל חלק מהאנשים באים באופן טבעי ואצל אחרים צריך למקד ולחזק אותם כדי שהם יתקדמו ויצליחו".

מי קהל היעד של הספר?

"קהל היעד מגוון ועצום. החל מילדים עם קשיים חברתיים, כאלו שעוברים חרם בבית הספר, דרך סטודנטים שצריכים להכין עבודות בזוגות או בקבוצות קטנות ואף אחד לא מצרף אותם לקבוצה, חיילים שיוצאים אחת לשבוע הביתה ואין להם עם מי לצאת בערב, ועד למבוגרים שאין להם חברים והם רוב הזמן לבד. כל אחד שרוצה להרחיב את המעגלים החברתיים שלו, ליצור קשרים חדשים ולשמר אותם לאורך זמן, יוכל לפתח את כישוריו החברתיים באמצעות הספר. השיטה הנלמדת בספר מלמדת ומפתחת את היכולת ליצור אינטראקציות עם אנשים מוכרים וחדשים. הספר מלמד כיצד ליצור שיחה מעניינת עם כל אחד שתרצו ואיך לגרום לצד השני לרצות להמשיך להיות בקשר. זה תקף גם לדייטים כמובן, איך לגרום לדייט שלך לרצות להמשיך להיפגש. קיבלתי פידבקים מצוינים בעקביות ואני גאה בכך שהשיטה שפיתחתי סייעה ומסייעת לכל כך הרבה אנשים ליצור קשרים וחברותיות, להיפרד מהבדידות לתמיד ולזכות לביטחון והערכה עצמית מחדש".

קישור לרכישת הספר הראשון 'איך להיות מגנט חברתי'

לעמוד פייסבוק של פז אושרן 

לאתר האינטרנט של פז אושרן 

סרטונים מערוץ היוטיוב:

"למה חושבים שאין לך אופי?"

טעויות נפוצות שהורסות שיחה ברגע

איזו נתינה הורסת מערכות יחסים


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר