בית הספר ברנר בכפר סבא. צילום עזרא לוי
בית הספר ברנר בכפר סבא. צילום עזרא לוי

כפר סבא: מחנכת כיתה ה', מדריכה בצהרון וגננת נכנסו לבידוד

שלוש נשות צוות חינוכי בכפר סבא נכנסו לבידוד בגלל הקורונה. הפעילות במוסדות החינוך תתקיים כסדרה

פורסם בתאריך: 11.3.20 10:52

שלוש נשות צוות חינוכי בכפר סבא נמצאות בבידוד, כך נודע לצומת השרון. האחת היא מחנכת כיתה ה' בבית הספר רחל המשוררת, ששהתה ביום שני ה-2.3 (יום הבחירות) בקניון רננים ברעננה, שם ביקרה גם חולה מספר 47, תושבת מרכז הארץ בשנות ה-40 לחייה, שחלתה בקורונה. "על פי הנחיית משרד הבריאות, למרות שאיננה חולה ומרגישה מצוין, היא נאלצת להיכנס לבידוד ביתי, עד יום שני הבא ה-16.3", נכתב בהודעת הנהלת בית הספר להורים.

בנוסף נודע אתמול (ג') כי אחת המדריכות בצהרון בית הספר ברנר שהתה בקניון רננים באותו המועד. "עם היוודע הדבר ובהנחיית משרד הבריאות, נכנסה המדריכה לבידוד ביתי באופן מידי, כמתחייב", נכתב בהודעה צוות הצהרון להורים. "יש להדגיש, כי על פי ההנחיות אין צורך בשינוי התנהגות של ילדי או סגל הצהרון והפעילות מתקיימת כסדרה. עיריית כפר סבא נמצאת בקשר שוטף עם כל הגורמים האמונים על הנושא ומקיימת הערכות מצב על פי הצורך. אנו מבקשים כי תמשיכו לעקוב אחר עדכוני משרד הבריאות ולהישמע להנחיות".

בנוסף לצומת השרון נודע כי ישנה גננת נוספת שנמצאת בבידוד לאחר שחזרה מחו"ל. הגננת נכנסה לבידוד מיד עם חזרתה מחו"ל ולא ביקרה מאז בגן הילדים בגלל חופשת פורים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר