צילום אילן אסייג

יו"ר הנהגת ההורים: "בוחנים אפשרות שתלמידי החטיבות העליונות יקחו אחריות על תלמידי היסודיים"

בעקבות סגירת בתי הספר אומר יו"ר ההנהגה יובל קדוש שההנהגה נמצאת בקשר עם העירייה, שלדבריו תפרסם בקרוב תוכנית ללמידה מהבית. העירייה טרם פרסמה הודעה על האופן שבו יתבצעו הלימודים

פורסם בתאריך: 13.3.20 07:53

יו"ר הנהגת ההורים העירונית בכפר סבא, יובל קדוש, אומר שההנהגה בוחנת אפשרויות כדי לספק פתרונות לתלמידי העיר בתקופה הקרובה, בעקבות ההודעה על סגירת בתי הספר ברחבי הארץ בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. "אפשרות אחת שנבחנת הינה לייצר פלטפורמה שתחבר בין החטיבה העליונה לבין ילדים בכיתות הנמוכות ביסודי, באופן שבו כל חטיבה או תיכון ייקחו אחריות על בית ספר יסודי אחר. תכנית התמיכה האמורה עדיין נמצאת בשלביה הראשונים, ואנו נפעל לגבשה ולהעבירה בצינורות הרלוונטיים בימים הקרובים", מסר קדוש בהודעה להורים.

עוד מסר קדוש ש"הנהגת ההורים העירונית עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות ועומדת בקשר רציף עם אגף החינוך בעיריית כפר סבא, ומגבה את העומדים בראשו בתקופה זו של התמודדות לאומית מורכבת. בימים הקרובים תוחל תכנית למידה מרחוק שאת פרטיה תפרסם העירייה בערוצים השונים העומדים לרשותה".

מעיריית כפר סבא טרם נמסרה תגובה לפניות חוזרות של צומת השרון או הודעה באשר לההיערכות שלה ללמידה מהבית בבתי הספר ועל האופן שבו יתבצעו הלימודים בימים שבהם בתי הספר סגורים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. איריס

    אז בעצם מה המטרה של ההשבתה? להגן על המורים? והתלמידים ימשיכו להיות ביחד אבל לבד? ללא המורים? כי זה המשמעות של התכנית הזו. אז בעצם כולם חוזרים למרחב החיצוני? נראה לכם הגיוני? אז מה בעצם עשינו בהשבתה? מצטערת הבת שלי היא לא חומר לניסויים בבני אדם.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הילדים מסתובבים בקניונים, מה המטרה?

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה המטרה בהשבתה? הילגים מסתובהים בקניונים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר