מיקי ארמן. צילום מתוך הפייסבוק
מיקי ארמן. צילום מתוך הפייסבוק

"לא מאמינה שזה הגיע גם אלינו": מיקי ארמן נדבק בקורונה והוא מורדם ומונשם

כך סיפרה בתו של ארמן, תושב צור יצחק ובעבר תושב כפר סבא מזה יותר מ-30 שנה. בפוסט שהעלתה לפייסבוק ביקשה: "אנא התפללו יחד איתנו להחלמתו המלאה של אבינו היקר"

פורסם בתאריך: 28.3.20 21:54

תושב צור יצחק מיקי ארמן (מיכאל בן מרגוט), בעבר תושב כפר סבא מזה יותר מ-30 שנה, מורדם ומונשם בטיפול נמרץ לאחר שנדבק בוירוס הקורונה. כך סיפרה בתו, דניאל דובין, בפוסט שהעלתה לפייסבוק.

"לא מאמינה שזה הגיע גם אלינו!! זה באמת יכול להגיע לכולנו!!! אבא שלי האהוב נדבק בקורונה. אדם מלא שמחת חיים, מלא אנרגיות, סופר בריא, שתמיד מראה לנו שהכל קטן עליו, שתמיד רוצה לעזור לכולם גם אם לא מכיר בכלל… אוהב לטייל המון מארץ ובעולם. אך האהבה הגדולה הזו גם הביאה איתה את וירוס הקורונה הנורא הזה.

"הכל קרה נורא מהר. הדרדרות מטורף וימים שנראים כמו חלום בלהות אשר הביאו היום את אבא להיות מורדם ומנושם בטיפול נמרץ! אנא התפללו יחד איתנו להחלמתו המלאה של אבינו היקר, מיכאל בן מרגוט! הלוואי שתחזור לחבק ולהצחיק אותנו כמו שאתה עושה תמיד, להשתולל יחד עם הנכדים שלך שאוהבים אותך כלכך ולהיות האבא הכי מדהים בעולם שתמיד שם בשבילנו לכל דבר שנבקש וגם השטותי ביותר. היו כבר לא מעט חולי קורונה שעברו תהליך כזה והבריאו. אנו מחכים לרגע שגם אנחנו נצטרף לסטטיסטיקה של אלו שהבריאו. בזמן שעלינו להיות סבלניים ולחכות שהזמן יעבור – שגרו לנו אנרגיה חיובית. נשמח לדבר עם מי שהצליח להבריא מהקורונה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר