תור לביצים בסמוך לחנות ל.ס.ר באזור התעשיה בכפר סבא. צילום קובי בן שלמה
תור לביצים בסמוך לחנות ל.ס.ר באזור התעשיה בכפר סבא. צילום קובי בן שלמה

הבהלה לביצים: תור של קילומטר במשק הולנדר, המשטרה שמרה על הסדר בכניסה לביצי לסר

המחסור בביצים גורם לאנשים לצאת מהבית בשעות מוקדמות ולעמוד בתורים שלא נגמרים. "זה נראה כמו תור ללחם בברה"מ", מספר אחד התושבים

פורסם בתאריך: 6.4.20 19:00

ההתנפלות על המרכולים בעקבות המחסור בביצים גרמה למדפים להתרוקן. במשקים באזור השרון עובדים מסביב לשעון כדי לספק את הביקוש העצום לביצים ותורים ענקיים שאורכים שעות משתרכים בסמוך אליהם מדי יום, החל משעות הבוקר המוקדמות.

הבוקר נוצר תור כזה בכניסה למשק הולנדר בהוד השרון. ברשתות החברתיות דיווחו תושבים על תור המשתרך בכניסה למשק באורך של קילומטר. תור ענק אחר נוצר סמוך לחנות שיווק הביצים מ.לסר באזור התעשייה בכפר סבא. "בדרך לעבודה בפתח תקוה האישה שלחה אותי הבוקר לקנות ביצים לחג ברחוב התעש", מספר תושב העיר קובי בן שלמה, "הגעתי בשעה 6:50 בבוקר. לתדהמתי היה שם תור מטורף ואמרתי שאני מוותר על זה. היו שם לפחות 50 איש שהמתינו בחוץ. אני לא יודע אם הם פתחו כבר או שאנשים המתינו בחוץ לפני הפתיחה, אבל זה נראה כמו תור ללחם בברה"מ. לצערי אנשים נכנסו פה לסחרור כי אין עבודה ואין אספקה של כל המוצרים בסופרים, חלק מהקונים התחילו לקחת בכמויות כי אם לא היו לוקחים בכמויות סביר להניח שהיה לכולם. אנשים לוקחים עשרה מגשים של תבניות ביצים ו-15 חלב הביתה. אני לא מבין למה. הכל עובד. אנשים בהיסטריה מיותרת".

הבנו שהגיעה למקום משטרה.

"היו שם שתי ניידות עם ארבעה שוטרים שבדקו שאנשים שומרים על הסדר והמרחק. הם לא התערבו יותר מדי, לפחות ממה שאני ראיתי, כי היה שם די מסודר".

מה תעשה עם הביצים לחג?

"יש לי 5-4 ביצים בבית כרגע ואנחנו נשאיר אותן לליל הסדר, אם לא נמצא לפני כן תבנית אחת לפחות".

שמואל לסר, בעל חברת מ.לסר מסר: "בכל שנותיי בעסק לא חווינו ביקוש בעוצמות האלה. כבר שבועיים שבכל יום יש כאן תור ארוך של קונים. מבחינתי, זו זכות גדולה שנפלה בחלקנו לתת מענה למאות משפחות בכל יום. מתחילת המשבר אנחנו רואים עלייה בצריכה לנפש של ביצים. הפסח רק הגביר את הביקוש. עשינו מאמץ כביר לייבא לישראל ביצים בהטסה ואנחנו נמשיך לעבוד גם בערב החג וגם במוצאי החג, כדי לענות על הביקוש. את כל זה לא היינו מצליחים לעשות לולא העובדים המסורים שעושים לילות כימים עם תחושת שליחות ממש ועל כך אני אסיר תודה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אנה

    העובדים לא עושים זאת עבור שליחות בוס
    תיהיה אדיב ותצ'פר אותם כראוי לחג

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר