דגל ישראל צילום אוליבייה פיטוסי
צילום אוליבייה פיטוסי

אתם מוזמנים להשתתף בפרויקט הדגל הענק של כפר סבא. כל הפרטים בפנים

מוזיאון כפר סבא יצור דגל ישראל דיגיטלי, שיורכב מפסיפס של צילומים שישלחו תושבות ותושבים ויפורסם ביום העצמאות. אתם מוזמנים לשלוח צילומים גם בעמוד הפייסבוק של צומת השרון

פורסם בתאריך: 26.4.20 15:11

מוזיאון כפר סבא מזמין משפחות מהעיר ליצור יחד, לרגל יום העצמאות, דגל ישראל דיגיטלי שיורכב כולו מפסיפס של צילומים שישלחו התושבות והתושבים. בהודעת המוזיאון הסבירו שכל משפחה המעוניינת להשתתף בפרויקט צריכה לשלוח לכתובת המייל של המוזיאון צילום של דגל ישראל שיצרה בבית, או צילומים אחרים הקשורים ליום העצמאות ולרוח התקופה, "לדוגמה, צילום עם מסכות ופטישי יום העצמאות", כפי שנמסר מהמוזיאון.

"כל התמונות שיבנו את הדגל יוצגו בחוויה דיגיטלית שבה תוכלו להתקרב לתמונה עוד ועוד עד שתראו את התמונה הקטנטנה בגדול", מסרו מהמוזיאון והוסיפו שהדגל יורכב גם מצילומים היסטוריים ומכרזות מארכיון העיר ומוזיאון כפר סבא.

את התמונות אפשר לשלוח עד סוף יום שלישי. הדגל יפורסם ביום העצמאות באתר המוזיאון, בעמוד הפייסבוק של המוזיאון וכן בעמוד הפייסבוק של העירייה ובאתר העירוני. כתובת המייל למשלוח התמונות: [email protected]. קוראים וגולשים מוזמנים לצרף צילומים גם בתגובות לפוסט בעמוד הפייסבוק של צומת השרון כפר סבא.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר