צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

תלמידי כיתות ד'-י' בכפר סבא יחזרו ללימודים ביום שלישי

שאר התלמידים וילדי הגנים, כולל יול"א, יחזרו ללמוד במתכונת מלאה ביום ראשון. צהרוני בתי הספר יחזרו לפעול ביום שני

פורסם בתאריך: 15.5.20 08:50

אלפי תלמידי כיתות ד'-י' יחזרו ביום שלישי, חלקם בשמחה וחלקם לא, ללימודים בבתי הספר היסודיים, בחטיבות ובתיכונים בכפר סבא, לאחר חופשה כפויה של חודשיים בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

ביום ראשון יחזרו ללימודים במתכונת מלאה, ללא פיצול לקבוצות, ילדי הגנים (כולל יול"א), תלמידי כיתות א'-ג', תלמידי כיתות י"א-י"ב ותלמידי החינוך המיוחד. גם מעונות היום "ילדות בכפר" יחזרו לפעול במתכונת מלאה. צהרוני בתי הספר יחזרו לפעול ביום שני.

תלמידי כיתות א'-ג', נזכיר, חזרו ללימודים כבר לפני שבועיים לאחר שחולקו לקבוצות למידה של לא יותר מ-18 תלמידים בכיתה וכעת יחזרו כאמור למתכונת לימודים מלאה, כמו גם ילדי הגנים שגם הם חולקו לקבוצות ולמדו ברוטציה במשך מחצית השבוע.

אתמול (חמישי) אישר ראש הממשלה בנימין נתניהו את המתווה להחזרת מערכת החינוך לפעילות מלאה, באזורים שאינם נחשבים למוקדי תחלואה של נגיף הקורונה. לפי המתווה, התלמידים מחוייבים לעטות מסכות בשטחים הפתוחים של מוסדות החינוך במהלך ההפסקות, יש חובת עטיית מסכות בשיעורים מכיתה ד' עד י"ב, שמירה על היגיינה והצגת הצהרות בריאות בכניסה למוסד הלימודי. הלימודים ייערכו במרחבים המאפשרים מרחק של שני מטרים בין התלמידים, לצד הפסקות אוכל בריחוק וכן יציאה מדורגת להפסקות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר